Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja. 0 problem. Får jo faktisk noe igjen for cpu-foldingen også siden den går gjennom smp-workuniter fort.

gpu-foldingen tar < 4% cpu, og 4 cpu-foldetråder tar resten. Alikevel er systemet responsivt, og jeg har 5GB minne til overs.

Må stoppe begge foldeprosessene om jeg skal se film eller spille, men ellers går det greit.

Yorkfield gjør det svært godt i F@H, det samme gjelder for Nvidia-kort i 200-serien. I forhold til folding kunne du knapt hatt mer ideell hardware. Jeg merker at min slappe dualcore ikke er like glad i multitasking når jeg kjører F@H på begge kjerner i tillegg til GPU.

Lenke til kommentar
Pluss at steinkjer er så crap at det ikke fortjener å bli skrevet med stor bokstav engang.

Bedre enn andre deler av Trøndelag :p

Trondheim über alles.

Kan dere være så snill og ta den Folding @ Home praten en annen plass?

Hvorfor da? I motsetning til store deler av det mange andre skriver her (undertegnede inkludert, i stor grad), så er det faktisk såpass interessant at flere deltar i en diskusjon.

Endret av Herr Brun
Lenke til kommentar
Pluss at steinkjer er så crap at det ikke fortjener å bli skrevet med stor bokstav engang.

Trondheim über alles.

Hvorfor da? I motsetning til store deler av det mange andre skriver her (undertegnede inkludert, i stor grad), så er det faktisk såpass interessant at flere deltar i en diskusjon.

Fordi dette er ikke forumet til Tabloid.

Lenke til kommentar

Trondheim über alles.

Fordi dette er ikke forumet til Tabloid.

Herregud. Du er kronisk.

Hva i faen er det for slags ting å skrive? Hva har tabloid å gjøre med Folding @ home?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...