Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm. Kan man oppleve at bilen går billigere om vinteren når det er glatt og dermed er mindre friksjon mellom dekkene og veien?

Syns nesten nåla på bensinmålern landet uvanlig høyt etter dagens Trondheimstur. Den stoppet på akkurat halvfullt, vanligvis klarer jeg kun 65-70 mil på full tank. (40L)

Lenke til kommentar

Ikke verst, hvor lang tid bruker din raskeste maskin på en arbeidsenhet?

Forøvrig synes jeg flere av dere burde gjøre som Jann - Ove, så slipper dere å forlate 2009 uten å ha gjort en eneste god gjerning. Join gjerne DNFK i samme slengen, det er bare sammen at vi har en sjanse til å klatre på topplisten.

Om noen får seg en PS3 til jul kan denne også brukes:

Lenke til kommentar

Kjedelig på jobb! -.-

en av mine medarbeidere snakket om å komme innom senere og hjelpe meg med å vaske osv. som takk for at hun fikk dra tidlig sist gang (da vi begge to var på jobb). Hun er en av de peneste jeg har sett. Damn!

Way out of my league, da. Dessuten jobber vi sammen. Og hun har type :p

Lenke til kommentar
Bruker vel 15-30t per arbeidsenhet på smp-cpu og 2-6t på gpu.

Folder kun på en maskin faktisk :p

Kjører du på GPU og CPU samtidig?

Ja. 0 problem. Får jo faktisk noe igjen for cpu-foldingen også siden den går gjennom smp-workuniter fort.

gpu-foldingen tar < 4% cpu, og 4 cpu-foldetråder tar resten. Alikevel er systemet responsivt, og jeg har 5GB minne til overs.

Må stoppe begge foldeprosessene om jeg skal se film eller spille, men ellers går det greit.

Endret av Jann - Ove
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...