Herr Brun Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Seriøst. Fatter ikke at dere makter å spise på BK/McD. Æsj. Dvs. Hender jeg plukker med meg løkringer fra BK. Og de har god is (mcflurry og B'Kool), men hamburger eller lignende? Æsj. Og det er ikke fordi jeg ikke liker fast-foo.d. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Tror jeg har spist i Steinkjer en gang, men husker ikke hvor. Kebab spiser jeg bare i Ski, da de har kebaber der som faktisk metter i tillegg til at det smaker sinnsykt godt. Her i Ytre finnes det et par steder man får kjøpt sånt, men meh, vet ikke helt åssen hygienen er på de stedene. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Kebab er nam <3 Dere bør forresten prøve en Hardhaus-burger på Arilds i Narvik, hvis dere noensinne er i nærheten. Seriøst. Verdens beste hamburger. Uten tvil. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Seriøst. Jobb fra 0800 til 2230 i dag. Jeg begynner å bli en smule lei. suck it up and walk it off, princess. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Seriøst. Jobb fra 0800 til 2230 i dag. Jeg begynner å bli en smule lei. suck it up and walk it off, princess. Har heldigvis to veldig givende jobber Det vil si. I dag er ikke café-jobben så givende (den som er fra 1830 til 2230), for det er ingen folk her. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Jeg tar burger over babb anytime ^^ Og gatekjøkken over kjede anytime too Men de sentrumsnære kebabsjappene i Stavanger er maks shady ifg. fetteren min, så de få gangene jeg skal ha fyllemat, så blir det det største mølet jeg finner på BK Men jeg er skeptisk til BK generelt. Å stå i kø i 3 kvarter og måtte slåss for å holde deg der inne og få bestilt, det er ikke akkurat hva jeg foretrekker. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Jeg bare syntes det var litt sært å bli sett på som et ikonDu er jo et ikon. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 å herregud. Dette blir for dumt. ÈN person sier at Sjur er et ikon, så er det plutselig fakta... Attentionwhore moar pl0x Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Jeg sier heldigvis ikke selv at jeg er et, og jeg forstår fortsatt ikke hvor det kommer i fra Så, herr venstrefelt. Spiller du fortsatt WoW? Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Jeg sier heldigvis ikke selv at jeg er et, og jeg forstår fortsatt ikke hvor det kommer i fra Så, herr venstrefelt. Spiller du fortsatt WoW? høyst casual. Har ikke lenger ork og tid til det. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Forpulte tentamener, de ødelegger for knullinga mi Ellers, har det vært en god dag for prosjekt kr 0,- i dag Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Jeg sier heldigvis ikke selv at jeg er et, og jeg forstår fortsatt ikke hvor det kommer i fra Så, herr venstrefelt. Spiller du fortsatt WoW? høyst casual. Har ikke lenger ork og tid til det. Ah. Kjenner følelsen. Orker ikke å joine raids når jeg blir invitert engang. Logger bare på, pugger en og annen ting eller preiker skit i guild chat og så av igjen. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Seriøst. Fatter ikke at dere makter å spise på BK/McD. Æsj. Dvs. Hender jeg plukker med meg løkringer fra BK. Og de har god is (mcflurry og B'Kool), men hamburger eller lignende? Æsj. Og det er ikke fordi jeg ikke liker fast-foo.d. Agreed. BK/McD er noe forbanna piss. Eneste man får ut av de to stedene er en dårlig bæsj og dårlig ånde. Kebab spiser jeg bare i Ski, da de har kebaber der som faktisk metter i tillegg til at det smaker sinnsykt godt.Hihi, den bab'en er god. Knegg, jeg spiser havregryn nå. JEE. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Forpulte tentamener, de ødelegger for knullinga mi Du har virkelig sunket mye på skalen min den siste tiden. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Beklager. Skal prøve å få rettet det opp igjen. Endret 30. november 2009 av Nopros Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Beklager. Skal prøve å få rettet det opp igjen. Husk; alltid lettere å falle av et bord enn å klatre opp igjen. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 8-9k points i F@H per døgn er vel ikke ille det? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Beklager. Skal prøve å få rettet det opp igjen. Og jeg bor på Månen. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 (endret) 8-9k points i F@H per døgn er vel ikke ille det?Det er temmelig brukbart. Jeg ligger selv på ~600 ppd og så vidt jeg vet yter de råeste skjermkortene på markedet rundt ~4-5k ppd. Folder du anonymt/under eget navn eller er det kanskje du som står bak de to ekstra WU-ene til DNFK? Endret 30. november 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg