Gjest Slettet+6132 Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Nåvel, du henger her mye, men ikon? Det stiller jeg meg tvilende til. Jeg for min del legger meg nå, skal bli deilig. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Skal vel flere brukere til enn som så. Jeg er også uforutsigbar, men det trives jeg jo med. Om jeg er gal, vel, det er jo opp til andre å bedømme det da. Synes det blir teit så si "Jeg er så gal assa. Skikkelig spinnvill liksom." Blir som når unger skryter av at de er dritings. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Takk for velkomsten, Captn Jack Yarr'ow ! Når sant skal sies tror jeg faktisk jeg har postet her tidligere, men har ikke tatt meg tid til å lese de andre postene skikkelig, så jeg har aldri fått med meg hva som har skjedd. Nuvel, jeg kan skape en liten informasjonsflom om meg selv og si at jeg akkurat har kommet fra trening(noe som var svært deilig), og nå skal jeg snart ut å spise middag med kollegaene mine på Dolly Dimple's. Tror det blir en behagelig aften. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Velkommen skal du være, Minus. Det høres jo koselig ut det da. Jeg skal straks lage meg en kopp te og gjøre litt papirarbeid. Akkurat spist middag, pyttipanne. Begynner å bli jævlig lei av det. Men men. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Minus! Kristian G, amirite? Jeg bare syntes det var litt sært å bli sett på som et ikon, det være seg av en eller av mange. Synes det er andre brukere som fortjener det mer enn meg Og de fleste ligger an til å vinne årets bruker Torstein, hvordan kan du bli lei pytt-i-panne? :o Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 noen som vet hvor jeg kan få tak i billige og heftige høytalere Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Jeg har spist det i 2-3 uker. Enten med pølser eller med laks/ørret. Jeg er vant til å ha litt mer variasjon i matveien og er faktisk vant til å lage det meste fra scratch. Er også vant til å ha litt bedre råd, for å si det mildt. Pyttipanne er ganske greit, men herlighet, man blir lei det etterhvert. Kanskje ikke du da, Sjur. Men jeg hadde heller ikke klart de ukelange periodene dine med bønner. Admiral: Til pc? Endret 30. november 2009 av DemonFudge Lenke til kommentar
Minus Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 DemonFugde: Ja, tror det blir hyggelig. Gjengen på jobben er jeg skikkelig glad i, ler sjeldent så mye som når jeg er på jobb. Middagstips: Stikk på en butikk med ferskvaredisk, kjøp to karbonader og to rundstykker så lager du en grei salat til når du er kommet hjem. Smakte akkurat på det, (en kompis laget) og det var veldig godt! Sjur: Ja, hvordan husket du gamlenicket mitt? Moro! Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 nei, eller til musikk generelt liksom, sånna høye beist. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Ahh, kjenner igjen den følelsen ja. Er gøy når man gleder seg til å dra på jobb dagen etter. Jeg var inne i en karbonade-periode før pyttipanne-perioden, så nei takk. Men har blitt glad i fiskekaker da, så det blir nok mye av det fremover. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Fudge, jeg blir jo lei jeg også, etter noen måneder Og jeg varierer lite. En dæsj fløte, en større dæsj rødvin, masse ost og krydder. Dressing og ketchup på topp Da bytter jeg til bønner og kjører det hver dag i ukesvis, og så tilbake til pytt i panne. Av og til kan jeg føle meg vill og gal og variere med en frossenpizza Minus, jeg husker mye rart, samt at du adda meg på MSN back in the days og alt jeg hadde å huske deg som, var Kristian G, og plutselig var det to Kristian G på lista mi og jeg mistok dere hele tiden Lenke til kommentar
Balli Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 må si dette er en positiv dag, først fant jeg ut at det var uvanlig lite varer på jobben så kom jeg hjem til pakke fra komplett, hva mer kan skje i dag ? :3 kanskje jeg burde dra og kjøpe flaxlodd Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Jeg er vant til å ha ferske grønnsaker og alt det der tilgjengelig, men nå som jeg er arbeidsledig blir det mindre av det. Er ikke veldig begeistra for over-krydring av maten. Ketchup bruker jeg bare til pølser, stort sett. Har vært borti de som bruker ketchup på biffen, da er det nesten rett ut altså, hehe. Frossenpizza er greit nok, men jeg blir sykt fort lei av det. Men i morgen tror jeg faktisk at jeg skal ete på Burger King. Lenge siden sist. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Da er 2 stk Annoy-a-tron godt plantet inne på hybelen til en kamerat Må si jeg er godt fornøyd med måten jeg gjorde det på også Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Jeg savner grønnsaker Råe that is, behandlede smaker jo bare helt forjævlig. Dampa, kokt, gratinert eller stekt. Hvem snakker om overkrydring? Litt salt her, litt piri piri der. Litt oregano om jeg føler for en variasjon I motsetning til kompisen min som har piffi på alt. De burde utvikle en smelteost med piffi-smak for ham Alt det er smelta ost på, har han piffi på. Og mere til. Ketchup har jeg på tre ting. Pytt-i-panne, burger og pølser. Og av og til quesedillas når jeg ikke har ranch eller hvitløkssaus tilgjengelig. Da jeg var mindre, brukte jeg det på fiskekaker også, men nå har jeg sluttet å spise sistnevnte. Derfor man spiser det en gang i blandt og ikke flere ganger i uka Ooh, daredevil Ja ja, bedre at du eter på BK enn på McD. BK har i det minste ikke shaker som smaker frityr Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Du skrev "masse ost og krydder". Tolket det som overkrydring. Synes BK er generelt best på alt, av de to kjedene. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Ha ha "Masse ost, og litt krydder" burde det vel stått. ^^ Det syns jeg også, men jeg spiser ikke der så lenge jeg ikke må Uansett hvor mange ganger jeg ber om uten sennep og sylteagurk, så får jeg det likevel. Og det metter like lite som nudler. Men jeg liker milkshaken og chipsen deres. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Skulle akkurat til å redigere det forrige innlegget mitt. "Chipsen og milkshaken er det beste derfra". Neei, jeg spiser vel der sånn rundt 3-4 ganger i året. Blir jo sulten etter 30 min igjen og jævlig kvalm. Men det er jo godt da. *sikle* Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Seriøst. Jobb fra 0800 til 2230 i dag. Jeg begynner å bli en smule lei. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Ha ha ^^ Tror jeg spiser der sjeldnere. Spiser det hovedsaklig bare i Stavanger fordi jeg ikke har funnet noe bedre, sentrumsnært alternativ midt på natta. 7-11s mat er helt for jævlig og babbe syns jeg ikke noe om. Blir sulten 5 min etter På dagtid klarer jeg alltids å oppdrive et bedre alternativ. Og her i Steinkjer har vi to fantastiske gatekjøkken som kan tilfredsstille burgerkravet mitt veldig lett ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg