Schnell Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Eplefe: ja ho pleier å kveltre dei å ete frå dei når ho kjedar seg eller viss ho kjenner god lukt frå dei.......... nora90: eg visste ikkje at me måtte sortere søppel ! det seier far min til meg fyrst etterpå!!!!! eg visste ikkje atme måtet sortere dei i dei store blå og svarte og bruke båsane og, eg trudde berre det var dei små!!!!! Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Håper det går bedre med hunden din. Men hvorfor kaste kasettene? De må jo inneholde en drøss av minner. Enig med det du sier om Jackass. De som har laget det er idioter og de som digger det og vil gjør det samme er likedan Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Pappa har fiksa noe på ene badet som da går på min kurs. Anywayz, god morgen!God morgen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Vincent Price har barskere stemme. QFT! Ida, jeg også. Samt generelt stå opp, pusse tenna, få i meg mat og vaske klær Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) Batnobbit: nja, det var berre sånn drit eg høyrde på når eg var to unde som jannicke og 2på9 og sån-.... så ikkje noken bra minner nei!!! og i tilleg stinka dei av ein elr anna grunn, det hadde stinka på rommet mitt i lang tid, så kjente eg at lukta kom frå den kassen med kasaetttane, det kan vere det var frå bunnen av kassa eller noke men eg orka ikkje grave nedi å sjå så eg ebrre kasta alt chooke: morgonen var over for 7 timar sidan, men god ettermiddag til deg og Endret 2. februar 2008 av Schnell Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Enig med det du sier om Jackass. De som har laget det er idioter og de som digger det og vil gjør det samme er likedan Digger det ikke, bare snappa opp det når jeg var hos fetteren min en gang (han digger det ) Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Siktet ikke til deg men jeg pesonelig hater sånne folk som tror de gjør stunts når e hopperi en hekk. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) Jeg spør på nytt, Schnell: Pleier du å la hunden spise av søppelbøtten? Endret 2. februar 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 eplefe: eg svarar på nytt: Ho får eigentleg ikkje lov nei, men når ho kjennar godt lukt frå søppelkassane kveltrar ho dei og et frå dei utan lov. Og i går var det masse midddagsreter pluss kassettane så ho kveltra den og åt frå den utan lov ja. men som regel har eg knyta låkket igjen så ho ikkje greier å kveltre det men eg gløymde det i går . og dessutan er det ikkjeså lurt eg gjer det, for då går ho til naboane og kveltrer deira søppelkassar og dei er forbanna på ho og seier dei skalskyte ho Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 chooke: morgonen var over for 7 timar sidan, men god ettermiddag til deg og Alt er relativt. Våkne klokka 9:30 til en sykt høy sagelyd er ikke gøy. Ei heller når den holder på de 3 neste timene i puljer Dumme døgnrytme! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Vurdert å trene henne av det? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Litt kontroll må du da ha på hunden din.. Hvorfor visste jeg ikke at Metallica skal til Bergen? Hmm kanskje jeg skal dit.. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 eplefe: ja men ho drit i kva eg seier uansett så det går ikkje, ho gjer som ho vil. korleis skulle eg liksom greid å trent ho til å slutte med det uanstt?? det er i instinkte hennar, å gå ut å jakte på mat liksom øb: ho går altså fritt sidan eg bur på gard, så eg kan ikkje ha konroll på ho når eg ikkje ermed ho HEILee tio Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Herregud, det er bare trening det er snakk om, Schnell. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 eplefe: ja men ho drit i kva eg seier uansett så det går ikkje, ho gjer som ho vil. korleis skulle eg liksom greid å trent ho til å slutte med det uanstt?? det er i instinkte hennar, å gå ut å jakte på mat liksom øb: ho går altså fritt sidan eg bur på gard, så eg kan ikkje ha konroll på ho når eg ikkje ermed ho HEILee tio Så hunder er åtseletere bare nå? Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Går det ikke an og hyre en trener? Det blir litt penger men det er vel verd det? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 I dag sto jeg opp klokken 13:37. Blir nok en god dag. Hvordan har folket det? Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 eplfe: ja men eg gidd ikje kaste bort tida mi på det, for det kjem ikkje til å gå uansett. ho kjem aldreg til å frivilleg slutte å ete mat frå søppelkassane (viss ho overlev no ) . eg må berre knyte igjen låkket på dei!!! viss du hadde sett bikkja mi så hadde du fårstått at ho aldre hadde høyrd på meg!!! chokke: kva er deT?? batnobbit: nja, kor får eg tak i det då, og kor mykje kostar det, eg trur ikkje ein hundetrener hadde greidd å vendt ho av med det heller Lenke til kommentar
GeO Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Godt at aktiviteten her inne tar seg litt opp igjen. Den har en pussig tendens til å gjøre det når Schnell kommer innom, og det skal vi alle være glade for, tror jeg. ^^ Håper på det beste for hunden din, da! Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 stonemeister: jævlig dårleg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg