Gjest Slettet+6132 Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Så er dagen slutt og jeg trasker ned til tannlegen for og få vite at jeg har tre fire hull Bare jeg som tør skylde dette på det høye inntaket ditt av redbull? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Legger meg bak Kanin33s forslag. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 hørtes ut som om det var et ganske stor inntak av brus ja Lenke til kommentar
Petter Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 *masse dritt fra Nyhus* Er faktisk veldig flink til å kjøre har jeg hørt, men var jo veldig dumt av meg å ikke senke farten nok til at bilen mistet grepet. Ikke vært gretten, jeg bare fleiper med deg. er ikke gretten bare alt for trøtt:P Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Kanskje du skal prøve å avruse deg? Åneida ! RedBull har blitt som en kropsdel for meg, tar du den vekk så mangler du en del, you know what I'm saying? name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Endret 30. november 2009 av Captn Jack Yarr'ow ! Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Blir litt julestemning når det er helt hvitt ute og alle de jule reklamene som går på Radio Norge nå : P. Et helt annet topic: Ryddet og ommøblerte litt på rommet igår, flyttet pc bordet fra et hjørne til et annet. Der jeg satt før er det mørke merker i veggen.. Mest på grunn av svarte våte sokker tror jeg.. pleier å hvile føttene på subwooferen..Må nok vaske vegg idag ja. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Ser på Metallica Live At San Diego :love: Endret 30. november 2009 av Captn Jack Yarr'ow ! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Ikke mye julestemning her. Ikke et snøfnugg og veiarbeid som foregår rett utenfor her. Men samme kan det være for det skal ikke være julestemmning før i morgen uansett. Og nå står valget mellom en kopp te med honning eller en kopp kakapo. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 *gjesp* ekstremt trøtt i dag... Lenke til kommentar
Balli Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 *putter bigone i ovnen* aahhhh skal bli godt med mat :3 Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 *gjesp* ekstremt trøtt i dag... RedBull <3 Lenke til kommentar
Balli Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 pass deg ellerså ringer vi etter herrene med hvite frakker Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Haha Tror jeg går tilbake til GTA nå, vondt i hue etter og ha spilt tromme soloen et par ganger litt små høyt på anlegget.... ^^ Lenke til kommentar
Petter Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Jeg trenger en Redbull. synd jeg ikke drikker sånt lenger. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Spiste på Burger King. Var godt med mat ja. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Må si Rogue Warrior var jævlig kult, spilt igjennom alt*plystre*. Fryktelig tynn "historie", kun skyting og drittslenging, men fyfaen så gøy. Lenke til kommentar
Lenne Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Jeg trenger en Redbull. synd jeg ikke drikker sånt lenger. Jeg drikker Pure rush for tiden, jeg. Det er ikke så godt engang, men jeg må ha det likevel. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Drikker vann jeg ( og omtrent alt av alkoholinholdig veske også da.) Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Noen med photoshop, eller gode redigerings teknikker som kan ta bort det hvite rundt nisselua til avataren min hadde det vært fint med litt hjelp (høyreklikk bildet og åpne -> lagre) This one: Endret 30. november 2009 av Captn Jack Yarr'ow ! Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Ikke mye julestemning her. Ikke et snøfnugg og veiarbeid som foregår rett utenfor her. Men samme kan det være for det skal ikke være julestemmning før i morgen uansett. Og nå står valget mellom en kopp te med honning eller en kopp kakapo. Kakao Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg