Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132
Så er dagen slutt og jeg trasker ned til tannlegen for og få vite at jeg har tre fire hull

Bare jeg som tør skylde dette på det høye inntaket ditt av redbull?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kanskje du skal prøve å avruse deg?

Åneida !

RedBull har blitt som en kropsdel for meg, tar du den vekk så mangler du en del, you know what I'm saying? :p

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Endret av Captn Jack Yarr'ow !
Lenke til kommentar

Blir litt julestemning når det er helt hvitt ute og alle de jule reklamene som går på Radio Norge nå : P.

Et helt annet topic: Ryddet og ommøblerte litt på rommet igår, flyttet pc bordet fra et hjørne til et annet. Der jeg satt før er det mørke merker i veggen.. Mest på grunn av svarte våte sokker tror jeg.. pleier å hvile føttene på subwooferen..Må nok vaske vegg idag ja.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...