Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så langt har dette vært en dritt dag.... Starter med og måtte løpe til skolen for og ikke få anmerkning (en fra nedsatt), norsk prøve viser seg og være like gørr som alltid.

Så er dagen slutt og jeg trasker ned til tannlegen for og få vite at jeg har tre fire hull og må ta bedøvelse og greier så må komme tilbake senere. Idet jeg går ut av døra hos tannlegen så ser jeg det så vidt hopper litt i de gamle vannpyttene rundt om og det viser seg at det er fucking regn.... Men fortvil ikke etter snaue 5 minutter på vei hjem slutter det og regne, og begynner heller og regne som et helvete bare for at jeg skal få det enda mer jævelig.

Vell hjemme kliss klassete søkk våt får jeg skiftet og prøver og bite tenna sammen og ikke ødelegge noe fordi jeg ikke fikk mulighet til og vandre opp til kiwi og skaffe meg en pakke redbull før det blir utsolgt, denne kiwi butikken er den eneste i sandefjord som har redbull igjen og de har ikke mye så er nok utsolgt før jeg rekker og stikke innom i morgen. Har ikke drukket siden søndag og jeg faller nesten om av nervesammenbrudd. Kommer på at det skal ligge et par kristne Purerush bokser bakerst i skamme kroken i kjøleskapet mitt og jeg kaster alt fra meg, løper det jeg kan og kaster meg langsgulvet bort til døren og åpner for og finne ut at kommentaren "hvor faen" er ofte brukt der hvor det finnes brødre eller andre fuckings familie medlemmer som er glade i og stjele når de er fysne....

Jeg får sammenbrudd.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...