Petter Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 *masse dritt fra Nyhus* Er faktisk veldig flink til å kjøre har jeg hørt, men var jo veldig dumt av meg å ikke senke farten nok til at bilen mistet grepet. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Hjemme fra skolen Eller kom hjem for en halv time siden, vi har hatt engelsk tentamen. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Folkens! Hva heter den norske butikken som har verdens mest roteste nettside? Bildene ligger bare å flyter over alt... Lenke til kommentar
ViktorBravo Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Fück jeg må kjøpe vinterdekk. Nå blit det glatt oppe hos meg, og jeg åler rundt med sommerdekk. Heldigvis har jeg bakhjulstrekk. HELDIGVIS? Gøy å drifte med den vettu Det eneste som mangler er servo. Endret 30. november 2009 av ViktorBravo Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Jævlig deilig å ha fri når det snør som faen. Hadde sikkert ikke greid å komme meg til skolen uansett mtp at hele kollektivtrafikken raser sammen med en gang et snøfnugg treffer bakken. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Gøy å drifte med den vettu Det eneste som mangler er servo. damn straight! Men grep derimot? hehe Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Sidelengskjøring har man holke og AWD til. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Det er veldig artig når man er klar for det, ikke kl 6 om morran. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Hjemme fra skolen Eller kom hjem for en halv time siden, vi har hatt engelsk tentamen. Åssen gikk det? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Ganske bra egentlig, skreiv en artikkel om "growing up with expectations" altså utfordringer i dagens samfunn. Skreiv om fattigdom, rasisme ; P Og litt annet. Men mest deT! Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 jeg har hatt norsk tentamen og skrev om at barn og unge burde velge hva de vil gå i på skolen Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Er sjuk jeg. Tror ikke første "juleprøve" som lærerne på Sørumsand sier er før 2. des. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 *masse dritt fra Nyhus* Er faktisk veldig flink til å kjøre har jeg hørt, men var jo veldig dumt av meg å ikke senke farten nok til at bilen mistet grepet. Ikke vært gretten, jeg bare fleiper med deg. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Jeg har vondt i hodet ... Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Så langt har dette vært en dritt dag.... Starter med og måtte løpe til skolen for og ikke få anmerkning (en fra nedsatt), norsk prøve viser seg og være like gørr som alltid. Så er dagen slutt og jeg trasker ned til tannlegen for og få vite at jeg har tre fire hull og må ta bedøvelse og greier så må komme tilbake senere. Idet jeg går ut av døra hos tannlegen så ser jeg det så vidt hopper litt i de gamle vannpyttene rundt om og det viser seg at det er fucking regn.... Men fortvil ikke etter snaue 5 minutter på vei hjem slutter det og regne, og begynner heller og regne som et helvete bare for at jeg skal få det enda mer jævelig. Vell hjemme kliss klassete søkk våt får jeg skiftet og prøver og bite tenna sammen og ikke ødelegge noe fordi jeg ikke fikk mulighet til og vandre opp til kiwi og skaffe meg en pakke redbull før det blir utsolgt, denne kiwi butikken er den eneste i sandefjord som har redbull igjen og de har ikke mye så er nok utsolgt før jeg rekker og stikke innom i morgen. Har ikke drukket siden søndag og jeg faller nesten om av nervesammenbrudd. Kommer på at det skal ligge et par kristne Purerush bokser bakerst i skamme kroken i kjøleskapet mitt og jeg kaster alt fra meg, løper det jeg kan og kaster meg langsgulvet bort til døren og åpner for og finne ut at kommentaren "hvor faen" er ofte brukt der hvor det finnes brødre eller andre fuckings familie medlemmer som er glade i og stjele når de er fysne.... Jeg får sammenbrudd. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Woo, juleavatar! Tycks? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Så du får ikke red bull og derfor vil du da altså dø innen kort tid pga. nervesammenbrudd... Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Correct. Jeg må ha MINST 1boks pr. 24timer. Som regel pleier jeg og fordele det litt så hvis jeg drikker en pakke på en kveld så kan jeg overleve en liten stund ekstra, men ellers så blir jeg vanlig dødelig som dere og det kan få alvorlige konsekvenser ! Gief juleavatar jeg og :/ Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Kanskje du skal prøve å avruse deg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg