probin Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 haha:P.. ja.. veldig paint:P Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 da liker jeg denne bedre! (lagde nettop på to min ) Bullshit. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 da liker jeg denne bedre! (lagde nettop på to min ) Bullshit. Samme for meg, jeg som står bak orginalen til probin uansett Lenke til kommentar
probin Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 da liker jeg denne bedre! (lagde nettop på to min ) Bullshit. Samme for meg, jeg som står bak orginalen til probin uansett haha.. fult mulig men ikke jeg selv som har valgt den Det var Flygende rektum som tok i bruk PC-en min uten tillatelse og forandret både avataren min og signaturen min Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Men du prøver fortsatt å ta creds for en annen persons verk? Med mindre du kaller deg Bloodlust-Kid på DeviantArt, og du mener 29.desember(2008) er "nettopp". Bare se her: http://www.tinyurl.com/samepwn Endret 30. november 2009 av Hengende Lem Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 da liker jeg denne bedre! (lagde nettop på to min ) Bullshit. Samme for meg, jeg som står bak orginalen til probin uansett haha.. fult mulig men ikke jeg selv som har valgt den Det var Flygende rektum som tok i bruk PC-en min uten tillatelse og forandret både avataren min og signaturen min Signaturen? Har ikke vært i nærheten av å forandre den ^^ Lenke til kommentar
j-- Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 ( http://dump.tard.no/random_image/avatar.jpg ) Oppdater dette bildet, og se hvor awesome avataren min var en gang i tiden Lenke til kommentar
probin Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 okey.. kanskje ikke signaturen min.. men du kunne ha gjort det Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Men du prøver fortsatt å ta creds for en annen persons verk?Med mindre du kaller deg Bloodlust-Kid på DeviantArt, og du mener 29.desember(2008) er "nettopp". Bare se her: http://www.tinyurl.com/samepwn Bildet har jeg ikke laget, men avataren Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Men du prøver fortsatt å ta creds for en annen persons verk?Med mindre du kaller deg Bloodlust-Kid på DeviantArt, og du mener 29.desember(2008) er "nettopp". Bare se her: http://www.tinyurl.com/samepwn Bildet har jeg ikke laget, men avataren Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Burn xD Ro, ro, ro din båt, ta din åre fatt. Endret 30. november 2009 av Flygende rektum Lenke til kommentar
probin Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 RO RO RO TIL FISKEKJÆR! mange fisker får vi der! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Men du prøver fortsatt å ta creds for en annen persons verk?Med mindre du kaller deg Bloodlust-Kid på DeviantArt, og du mener 29.desember(2008) er "nettopp". Bare se her: http://www.tinyurl.com/samepwn Bildet har jeg ikke laget, men avataren Er jo du som tror jeg sier at jeg lagde bildet Man bruker ikke to minutter på det bildet der, det bør til og med du skjønne... Cred til han som har lagd det! Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Vel, da du ikke sa noe annet, antok man at det var du som lagde det. Det var ikke bare han som begynte å lure litt. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Når du skriver "da liker jeg denne bedre! (lagde nettop på to min)" så går man utifra at det var du, og ikke en annen som lagde det. Om du forminsker et bilde av Mona Lisa og slenger på en rød ramme, er det da du som har laget bildet? Nei. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 *Kniz* Grudge match !!!! GO! * DING* Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Det finnes jo en egen tråd med folk som mekker avatarer av andres bilder og tar æren for det. Jeg har mekket et tusentalls avatarer selv, og jeg linket aldri tilbake til kildematerialet eller ga passende anerkjennelse til skaperen av det. Endret 30. november 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Når du skriver "da liker jeg denne bedre! (lagde nettop på to min)" så går man utifra at det var du, og ikke en annen som lagde det. Om du forminsker et bilde av Mona Lisa og slenger på en rød ramme, er det da du som har laget bildet? Nei. Yeye, care! Jeg lagde ikke bildet, og jeg har aldri tatt på meg æren for å lage det (selv om du visst mener det) Lenke til kommentar
probin Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 da var den saken forbigått! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg