Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
da liker jeg denne bedre! (lagde nettop på to min :p)

Bullshit.

Samme for meg, jeg som står bak orginalen til probin uansett :tease:

haha.. fult mulig :p

men ikke jeg selv som har valgt den :p Det var Flygende rektum som tok i bruk PC-en min uten tillatelse og forandret både avataren min og signaturen min :devil:

Lenke til kommentar
da liker jeg denne bedre! (lagde nettop på to min :p)

Bullshit.

Samme for meg, jeg som står bak orginalen til probin uansett :tease:

haha.. fult mulig :p

men ikke jeg selv som har valgt den :p Det var Flygende rektum som tok i bruk PC-en min uten tillatelse og forandret både avataren min og signaturen min :devil:

Signaturen?

Har ikke vært i nærheten av å forandre den ^^

Lenke til kommentar
Men du prøver fortsatt å ta creds for en annen persons verk?

Med mindre du kaller deg Bloodlust-Kid på DeviantArt, og du mener 29.desember(2008) er "nettopp".

Bare se her: http://www.tinyurl.com/samepwn

Bildet har jeg ikke laget, men avataren :roll:

10fot_2.jpg

Er jo du som tror jeg sier at jeg lagde bildet :p Man bruker ikke to minutter på det bildet der, det bør til og med du skjønne... Cred til han som har lagd det!

Lenke til kommentar

Det finnes jo en egen tråd med folk som mekker avatarer av andres bilder og tar æren for det. Jeg har mekket et tusentalls avatarer selv, og jeg linket aldri tilbake til kildematerialet eller ga passende anerkjennelse til skaperen av det.

Endret av fargoth
Lenke til kommentar
Når du skriver "da liker jeg denne bedre! (lagde nettop på to min)" så går man utifra at det var du, og ikke en annen som lagde det.

Om du forminsker et bilde av Mona Lisa og slenger på en rød ramme, er det da du som har laget bildet? Nei.

Yeye, care! Jeg lagde ikke bildet, og jeg har aldri tatt på meg æren for å lage det (selv om du visst mener det)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...