Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Hvor kan man se hvem som har postet mest i en tråd? F.eks denne tråden? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Uff, jeg tror jeg kommer til å slite etterpå. Nesten så jeg vurderer døgning, men jeg vet jeg kommer til å angre på det senere på dagen. Men men, er nå godt med en kopp te og slikt da. For denne tråden f.eks, gå til "Sosialt" og trykk på tallet som står under "svar". Endret 30. november 2009 av DemonFudge Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 *klemme Torstein* Bedre nå? Daniel, kommer du hit nyttårsaften? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Still top ten. Jeg og Wagner har bestemt oss for det ja. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Interessant. Fikser dere skyss oppover også? For jeg har for mye baggasje til å bruke tog og buss. Som PC, Xbox, julegaver, Beatles: Rockband og en kalkun. Vel og noen kilo krutt. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Aw, thanks yous! *lage seg enda en kopp med te* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 *spise is og se tegnefilm* Lurer litt på å Se Super Mario Bros. Lenge siden jeg har sett den, og jeg liker både Hoskins og Hopper Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Is så sent på kvelden? Er det ikke da du får mareritt da? Skulle ønske jeg hadde flere klementiner jeg. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Skulle ønske jeg hadde mer viljestyrke, jeg. Og fred i verden, softis med sjokoladestrø, kryssord, ostesmørbrød, masse penger og fri fra skolen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Is så sent på kvelden? Er det ikke da du får mareritt da? Skulle ønske jeg hadde flere klementiner jeg. Jo, det er det, men jeg har ikke noe annet, og orker ikke gjøre noe på kjøkkenet som kan vekke kompisen min som skal opp tidlig Lenke til kommentar
n4w Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Skulle ønske jeg hadde mer viljestyrke, jeg. Og fred i verden, softis med sjokoladestrø, kryssord, ostesmørbrød, masse penger og fri fra skolen. Det hørtes ikke helt teit ut. Sleng på Top Gear og en varm dyne, så har du meg. Mangler bare penger, fri fra skolen, ostesmørbrød, softis med sjokoladestrø og fred i verden. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Softis med tuttifruttistrø. Mmmmhm. Nei, skjønner jo det, Sjur. Nå er det jo strengt talt leggetid snart, men jeg tror jaggu jeg skal ta meg en brødskive. (Pleier å være litt vill så sent på natta.) Endret 30. november 2009 av DemonFudge Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Nåååå leker du med ilden, unge mann. Du veit hva jeg syns om tuttifruttistrø. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Unge mann? Nåååå tar vi det rolig her. Sist jeg sjekket så var jeg 6 år eldre enn deg, smårips. Du skal høre på de som er eldre enn deg, vi har mer kunnskap og erfaring. Jajajaskalhentekakaoogsjokoladesåfortjegkankjære Endret 30. november 2009 av DemonFudge Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Nåhåhåhåhåhå flink gutt. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Er det jeg sier. Til meg selv, da du ikke sier det så ofte. Dumma. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Jeg sier det, det bare drukner i all den andre lovprisen jeg gir deg. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Sant det. Innimellom all volden. Nå kom det en helt nydelig sang her, sitter med gåsehud. Nå MÅ jeg få lagt meg snart. Argh. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Ha ha, så søte dere er ^^ Torstein, er du ute på barnerov? *sette på unge Neil og gale hest og legge seg til å lese* mMmm ... R.A. Salvatore Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Noen som vet om ei norsk side man kan bestille en http://www.btitactical.com/scscskba.html sånn der maske eller hva man kaller det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg