Applebee Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 *snip* Den der får man vel solgt for et par tusen på ebay? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 *snip* Den der får man vel solgt for et par tusen på ebay? Det regner jeg med Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Natta troll, helgen er over nå så hopp i senga ! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Sånn, ny avatar. Orka ikke vente til den 1 desember. *drikke Pepsi Max* Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Å faen. 5 sider klarte jeg før en ekstrem hodepine spontant manifesterte seg. Jeg er nødt til å klare 150 iløpet av kvelden. Utrivelig. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Er det en fyr som er "hardcore" er det Les Stroud (aka. Survivorman). Ikke bare overlever han alene i villmarka flere dager om gangen (og det helt uten å ta inn på moteller og spise god mat). Fyren er sitt eget kamera-team og drasser på flere kilo med kamerautstyr. Det er tøfft det. Skulle likt å se Bear Grylls gjøre det samme. Så kunne man sett hvem som er tøff. Bear Grylls hadde løpt rundt å kastet bort kalorier på å finne edderkopper å spise, mens Les Stroud hadde gått til nærmeste spiselige ting. Men hvis man vil lære seg overlevelsesteknikker er det ikke mye poeng i å se på verken Bear Grylls eller Les Stroud. Da bør man heller se Bushcraft! Ray Mears har forstått hvordan man underviser overlevelsesteknikker, og i motsetning til Survivorman og "Mann mot natur" handler ikke programmet om å vise så mange ekstreme scener som mulig, men heller om å fortelle seeren hva man kan gjøre i ulike situasjoner. Hva som er spiselig, hvordan man kan steke eventuelt kjøtt man får tak i, hvordan man kan gjøre opp ild på forskjellige måter etc. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 (endret) Heeelt enig med deg, Snorre. God natt ja, Mchansern. Endret 29. november 2009 av DemonFudge Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 God natt troll og trollinner. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Jeg så på Dagfinn Lyngbø på fredag, og han sa noe morsomt som jeg må dele med dere før jeg sovner: Greia med at folk alltid finner ting på det siste stedet de leter. Selvfølgelig gjør de det, man leter jo ikke videre etter at man har funnet det!?! Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 (endret) Rart noe så opplagt er så morsomt. Eller, 'morsomt'. Endret 29. november 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
n4w Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Ah, istedet for å sove sitter jeg å ser sesong 13 av top gear. Episode 2 er helt fantastisk! :!: Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 I stedenfor å sove ligger jeg og gjør absolutt ingenting produktivt. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 I stedenfor å sove ligger jeg og gjør absolutt ingenting produktivt. Det er samme greia her. Slo meg her om dagen at jeg ikke har en shait igjen for de to timene ekstra jeg sitter ved PC'en om kveldene Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 I helvete... Når jeg trykker på linkene på forsiden her, der de nyeste trådene kommer opp, så blir jeg henvist til helt andre tråder, og tråder som ikke har vært aktive siden 2005. Andre som opplever dette? Lenke til kommentar
Lenne Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 I stedenfor å sove ligger jeg og gjør absolutt ingenting produktivt. Jeg også. Dette kan umulig ende bra. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Nei, det ender med at vi alle dør.. Ihvertfall i det lange løp =] Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Vurderer å fyre på med en episode av Dexter. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Ha ha, Vetle. Jeg leste "fryse ned en episode av Dexter" på to av mine tre gjennomlesninger av setningen der Da var man hjemme igjen på Steinkjer, iskald og våt på beina. Lover ikke bra Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 2 timer igjen før jeg er for trøtt til at det er vits i å lese mer. 100 sider igjen. Hodepine. Man får igjen for det om man ikke begynner lesingen før uken før eksamen Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Ha ha ha. Jeg vet hva du går gjennom pga. mine egne erfaringer, samt at jeg har lest med søss i helga Psykologi-eksamen, oh joy ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg