edge Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Sean Penn har barsk stemme. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Jeg må seriøst kle på meg snart. Hvorfor da? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Vincent Price har barskere stemme. Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Faen, jeg tror jeg nettop blei overtalt til å tilbringe lørdag formiddag på jenteshopping. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Faen, jeg tror jeg nettop blei overtalt til å tilbringe lørdag formiddag på jenteshopping.Damn. Misunner deg ikke. oO Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Faen, jeg tror jeg nettop blei overtalt til å tilbringe lørdag formiddag på jenteshopping. Posebæring er koselig om jenten er søt, da. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Nå er det trening. Hurra Lenke til kommentar
edge Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Jeg skal på byen og prøve kassegitarer Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Jeg vurderer å stikke innom Witchy og se om Anette har kommet noen vei med tegningen til ryggen min i sommer. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 gonjimann, er det noen sammenheng mellom deg og Herr Brun? Bortsett fra avataren? Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 hei ale sammen i dag har jeg en dårli dag Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Stakkar deg, hva er i veien? Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 litt av kvart eg må blandt anna jere sammfunnsteneste berre fordi eg SÅG på når ein kompiss tagga skulen. og så er hunden min sjuk og er på dyrlegen sidan ho åt ein kassett Zeph: hehehe eg vertt ikkje lei meg av det, eg berre hatar å gjere det. viss eg hadde vorte lei meg når eg måtte jere det, hadde eg ikkje gjort på sundagane ein gong! sånn som forige veke f.eks, orka eg ikkje gjere det sjølv om eg eigentelg skal gjere det kvar sundag Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Kasetter høres ikke helt sunt ut, nei.. oO Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 nei i know. eg kasta alle dei gamle kassatene oppi matsøppelkassa så var hunden min å skulle ete matrestene frå søppelkassa så åt ho sansynlegvis ein kassett då, viser røntgenbiletene :/ Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Minner meg om han på jackass som stappa en lekebil opp i... anus.. Så ikke helt digg ut det heller, og legen fikk sjokk når han så røntgenbildene Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Pleier hunden din å spise fra søppelbøtten? Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 nei i know. eg kasta alle dei gamle kassatene oppi matsøppelkassa så var hunden min å skulle ete matrestene frå søppelkassa så åt ho sansynlegvis ein kassett då, viser røntgenbiletene :/ Men hvorfor kasta du kassettene oppi matsøppla? Får håpe hunden din blir bedre da Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 ehhhh.. æsj eg hatar jacass dei gjor det vel berre med vilje kjenner eg dei rett, medan hunden min ikkje ynskjer det og no kan det vere ho døyr .men eg trur ho skal opererast. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Da fikk jeg strømmen tilbake Pappa har fiksa noe på ene badet som da går på min kurs. Anywayz, god morgen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg