Herr Brun Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Uhm... så jeg må knote meg gjennom byen og finne deg på stasjonen ? Eyh, jeg kjørte inne i byen i går kveld, da klarer du det også! Jeg har ikke en gang lappen, og har ikke øvelseskjørt på et halvt år. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Om du kommer den veien, kan jeg sikkert gå av på Klett Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Om du kommer den veien, kan jeg sikkert gå av på Klett Actually, that IS might possible. Herr.brun: Bykjøring er null stress, kjøre inn i byen som en omveg på vei hjem ER stress Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Hmm. Hvor er du nå? Og hvor skal du? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Så nært, men akk så fjernt. Sitter fast her, har 150 kr. Det er enten buss til Trondhjem og mat og drikke, eller tog til Steinkjer + mat eller drikke Jeg hater denne møkkaplassen og familien min går meg på nervene atm. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Os i østerdalen og skal til stiiiinkjeeeer Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Sweet, toget er åpnet igjen og søss kjører til Trondhjem i kveld. Nå må jeg bare få jobb ved jernbanen så jeg kan bo på høyfjellet et år og være alene med tankene mine og skrive mine erindringer før jeg blir 30. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 *gjesp* Snart liverpool kamp nå! Kjenner jeg la meg litt sent igår :/ Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 (endret) Cryflopp: Da er vi to. Jeg la meg fire. Døgnrytme er for pingler. Endret 29. november 2009 av Herr Brun Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Jeg la meg halv fem Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Jeg la meg klokken seks. Skal straks ut en tur og besøke noen folk tenkte jeg. Muligens henge opp litt julelys og sånt i vinduet når jeg kommer hjem etter det. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Har nettopp åpnet min første boks med cultcola. Noen andre som har prøvd den? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Høres kjent ut, men hva vet vel jeg. Personlig savner jeg curiosity colaen jeg kjøpte i sommer Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Høy, rød boks. Det er tre ganger mer koffein i den enn i vanelig cola. Derfor kalles den også world`s strongest cola og energy cola. Savner forøvrig krystallpepsi som forsvant for mange år siden. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Aldri helt forstått folks fascinasjon med krystallpepsi. De solgte den på skolen da jeg gikk på vgs Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Synes krystallpepsi var godt jeg. Gikk også ann å fjerne etikettene på flasken og drikke den i matfri. Frøken ble aldri misstenksom pga. at man kunne si det var vann. Egentlig unødvendig da siden ma like gjerne kunne ta brus på en termos. Ingen som undersøkte hva man hadde på termosen. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Kan ikke huske at jeg har smakt krystallpepsi engang jeg. Husker at jeg så det, men fattern sa bare at "det var noe dritt, så det kjøper vi hvertfall ikke igjen." Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Cultcolaen går iallefall ned den. Var absolutt god, men ikke noe jeg kommer til å hamstre av slik jeg gjør med vanillacoke og cherrycoke når jeg finner det. Ser forøvrig at det står BIGGER BETTER STRONGER FASTER COOLER på boksen så de lager et stort nummer utav at det er tre ganger så mye koffein i den som vanelig cola. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Cherry-coke var grei nok da jeg først drakk den, men siden så syns jeg bare den har smakt kunstig. Akkurat som cherry-7up. Vanilla coke skal jeg ikke gå innpå engang Helvetes hostesaft. Men argh, hvem fant på den idiotiske regelen om at 1. søndag i advent = jul? Jeg ønsker meg støykansellerende headset så jeg kan stenge ute julesangene :| Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg