Datasmurf Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Jeg foretrekker i og for seg tretrapper. De føles ikke like kalde. Tre er generelt kos. Hmm, jeg liker The Undertaker ^^ Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Alt av Neil Young og noen flasker med god whisky. En biff eller to inni der et sted og man har en flott helg Skeptisk. Neilern har endel bra, men han har noe som i mine øyne ikke kan funke til annet enn bakgrunnsmusikk også. Er hovedsaklig Mirror Ball og Prairie Wind som gjelder. Sakene hans med Crazy Horse er også stort sett bra, men noe av det er også noe døllt. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Mye flott inspirasjon på denne bloggen btw: http://www.trendir.com/house-design/ Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 La meg virkelig for over en time siden...men jeg sitter her fortsatt ! Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Hm, har et spørsmål jeg. Hvis jeg døgner, begynner kroppen "på en ny dag" da på morgenen? Begynner alt på 0 igjen, liksom? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Tsk, tsk. Det er det du har ei fyllekule for.Alt av Neil Young og noen flasker med god whisky. En biff eller to inni der et sted og man har en flott helg Vi får se. Jeg er på vannvogna fram til siste eksamen, så kanskje etter nyttår. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Hm, har et spørsmål jeg. Hvis jeg døgner, begynner kroppen "på en ny dag" da på morgenen? Begynner alt på 0 igjen, liksom? Det er ikke sånn det virker med meg, i alle fall. Jeg klarer å holde meg våken dagen etter hvis jeg har noe å gjøre, men jeg blir fort trøtt igjen hvis jeg må gjøre noe kjedelig eller repetitivt. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 (endret) Kremen jeg bruker, er ikke noe særlig før du skummer den opp litt med kost og vann.Hvilken krem bruker du? Det hevdes jo at krem på generelt grunnlag er mer omgjengelig uten kost enn det såpe er. Derfor vurderer jeg det slik at om jeg først skal fleske til med en brukbar kost så kjøper jeg meg en god såpe også først som sist. Men som hos deg er også mitt insitament å kutte ned på langtidskostnadene relatert til barbering, og dermed blir det bare et spørsmål om hvor mye jeg skal legge ned i førstegangskjøpet. Endret 29. november 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Det er ikke sånn det virker med meg, i alle fall. Jeg klarer å holde meg våken dagen etter hvis jeg har noe å gjøre, men jeg blir fort trøtt igjen hvis jeg må gjøre noe kjedelig eller repetitivt. Samme her. Jeg pleier å begynne å slite rundt 8-9tida på morgenen. Alle er opptatt med jobb, skole eller søvn, så jeg blir bare liggende og se på serier i senga, noe som ikke akkurat hjelper. Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Hm, har et spørsmål jeg. Hvis jeg døgner, begynner kroppen "på en ny dag" da på morgenen? Begynner alt på 0 igjen, liksom? Det er ikke sånn det virker med meg, i alle fall. Jeg klarer å holde meg våken dagen etter hvis jeg har noe å gjøre, men jeg blir fort trøtt igjen hvis jeg må gjøre noe kjedelig eller repetitivt. Hehe, ok... Men jeg tenkte mer på sånn at om kroppen begynner på 0 kalorier igjen, og at jeg ikke har spist og drukket noe "idag", vil kroppen føle det sånn, eller fortsetter kroppen bare? Dumt spørsmål, men! Hehe.. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Hehe, ok... Men jeg tenkte mer på sånn at om kroppen begynner på 0 kalorier igjen, og at jeg ikke har spist og drukket noe "idag", vil kroppen føle det sånn, eller fortsetter kroppen bare? Dumt spørsmål, men! Hehe.. Om det er så dumt vet jeg ikke, men det er nok mest fordi du har formulert det på en komplett uforståelig måte. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Nei, stoffskiftet arbeider ikke dag for dag, det går kontinuerlig. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 (endret) Hvilken krem bruker du? Det hevdes jo at krem på generelt grunnlag er mer omgjengelig uten kost enn det såpe er. Derfor vurderer jeg det slik at om jeg først skal fleske til med en brukbar kost så kjøper jeg meg en god såpe også først som sist. Men som hos deg er også mitt insitament å kutte ned på langtidskostnadene relatert til barbering, og dermed blir det bare et spørsmål om hvor mye jeg skal legge ned i førstegangskjøpet. Jeg bruker denne kremen. Hvis jeg ikke skummer den opp, gir den lite smøring, og jeg må demontere hele høvelen for å få vekk restene når jeg er ferdig. Hehe, ok... Men jeg tenkte mer på sånn at om kroppen begynner på 0 kalorier igjen, og at jeg ikke har spist og drukket noe "idag", vil kroppen føle det sånn, eller fortsetter kroppen bare? Dumt spørsmål, men! Hehe.. Hvorfor i alle dager skulle den det? Endret 29. november 2009 av Daniel Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 (endret) Når vi snakker om arkitektur og betong så har jeg veldig sansen for Steiner og mentaliteten han utviste ovenfor sitt kjærlighetsbarn, bygget Goetheanum. Han tegnet og fikk konstruert det opprinnelige bygget i tre, men kort tid etter ble det antent og brant som et sankthansbål ned til grunnen. Av pur obsternasighet fikk han hele bygget gjenreist på nøyaktig samme plass, men denne gang i herdet og armert betong. Det står der som en bunkers den dag i dag. Endret 29. november 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Hehe, ok... Men jeg tenkte mer på sånn at om kroppen begynner på 0 kalorier igjen, og at jeg ikke har spist og drukket noe "idag", vil kroppen føle det sånn, eller fortsetter kroppen bare? Dumt spørsmål, men! Hehe.. Om det er så dumt vet jeg ikke, men det er nok mest fordi du har formulert det på en komplett uforståelig måte. Hehe, er trøtt egentlig, men får ikke sove fordi jeg gleder meg så sykt til morgendagen! Spørsmålet er: Vil kroppen fortsette fra gårsdagen? Har jo liggi i senga å sett på filmer i 5 timer nå, og skal stå opp 07:40 for å kjøre en laang tur i et par timer. Har ikke spist noe på 7 timer eller noe, så det jeg spiser ved 08.00-tiden vil være frokosten ikke sant? Jeg starter på 0 kalorier igjen? Muligens hjalp det der ingenting, men! Haha! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Ja, det går kontinuerlig. Den bruker selvfølgelig ikke like mye energi på å ligge i senga som på å gå rundt, men systemet stopper ikke opp før du er død, uansett hvor lite du beveger deg. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Jeg tror du har misforstått hvordan kroppen virker, altså. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Å. Ja, da forstår jeg. Svaret er ja, den nullstiller seg – når man sover forsvinner nemlig alle kaloriene fra kroppen. Det er derfor man alltid snakker om antall kalorier per dag. Om man ikke sover om natten, men fortsatt spiser som normalt på dagtid, da blir man kjempetjukk. Det er grunnen til at nattevakter er så feite. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Sikker på at du ikke er full, høy og/eller lite smart? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Spørsmålet er: Vil kroppen fortsette fra gårsdagen? Har jo liggi i senga å sett på filmer i 5 timer nå, og skal stå opp 07:40 for å kjøre en laang tur i et par timer. Har ikke spist noe på 7 timer eller noe, så det jeg spiser ved 08.00-tiden vil være frokosten ikke sant? Jeg starter på 0 kalorier igjen? Nei. Kroppen din aner ikke hvilke dag det er eller hvor mye klokka er, det eneste den veit er hvor stort energiforbruket ditt er og senker/øker det etter behov. Det skrus, som sagt, aldri av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg