Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 1. Si natta (natta). 2. Liste seg. 3. Spise (namnam). 4. Liste seg tilbake. 5. Har pusset tenner allerede så fortsett til punkt 6. 6. Sove. Natti Natt forumhorer Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Barberkniv, Jann - Ove? Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 EEEEgenltig så har jeg faktisk aldri blitt...."tatt"...i og "liste" meg opp når jeg egentlig har ligget i senga i flere timer og timer. Så blir vell heller aldri " tatt " i det. Så jeg tror bare jeg kan si face it Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Her er det ekstra vanskelig å snike seg til kjøkkenet nå om dagen. Valpen våkner lett, og ligger rett innenfor kjøkkendøren. Det skal *ingenting* til for at hun våkner, og forstyrrer man nok så blir det leven i hele huset. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Mirror Ball er awesome. Neil Young-albumet? "Neil Jam" ja Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 fredrik: ja, sendte den ivei for å få nytt håndlaget skaft på den Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Da sier du det så ut som noe rørte seg utenfor og bikkja bjeffa så du så etter bare Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Her er det ekstra vanskelig å snike seg til kjøkkenet nå om dagen. Valpen våkner lett, og ligger rett innenfor kjøkkendøren. Det skal *ingenting* til for at hun våkner, og forstyrrer man nok så blir det leven i hele huset. Vil også ha Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 (endret) Pris? Gillette Fusion Power kan ta seg en bolle, dette er for ekte mannfolk Endret 29. november 2009 av Merkwürdichliebe Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Nttååå Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 700,- for kniven, 400,- for skaftet. Barberkniv er ikke det mest økonomiske alternativet; selv om en kniv kan vare i hundreår så slår det ikke en billig DE-høvel med dagens priser på 100-pakninger av DE-blad. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Woo! Powerade! Ulempen er at den har spyttet til BFFen til søss i seg, så jeg er ikke så gira likevel Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Den kommer hoppende ned i postkassen min snart Hva med barbersåpe/krem og kost? Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 1100,- kr for barbering?... For de penga kunne du kjøpt 55 RedBull Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Gah, jeg har stupt ned til det hjernedøde nivået hvor jeg bedriver kanalsurfing :| The Cowboy Man, Surface eller dame-wrestling. Gah :| Eller NRK Danseband. Kanskje bøffe en mobil og prøve å få "Ingemars - Vil du væra en venn" spilt igjen. Men yeah, Mirror Ball er Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Har jo holdt på med tradisjonell barbering i flere år nå, så krem og strop har jeg. Kost gidder jeg ikke stresse med når det fins fancy og god krem som fungerer uten. Har også enda en kniv. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Klarer du ikke å liste deg til et glass vann uten å vekke opp hele huset? Edit: Sjansene for E. coli er forsvinnende små om dere ikke har hatt en rørlekasje eller bor vis-à-vis en papirfabrikk.. Over gulvet ja, men ikke opp knirketrappa som knirker uansett hvor lett på foten du er. Det var e.coli over hele facebooken min og sinte orkdalinger som klagde på at de måtte koke vannet tidligere i uka. Jeg tar ingen sjanser. Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 aaah, nå sovna jeg i 5 minutter, liggende på tastaturet... Tegn på at jeg burde legge meg? Think soo.. God natt allihopa!! Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Hvorfor bygge trapper i tre når det fins lydløse materialer? :wallbash: Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 (endret) Okey jeg sulter heller ihjel enn og liste meg gjennom mørket..er ganske jævlig mørke/alle sover jeg er alene, husredd-redd Så legger meg bare, NATTA Endret 29. november 2009 av Captn Jack Yarr'ow ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg