Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Øhm, det jeg egentlig ville si var at om jeg prøver og trosse sulten for og liste meg opp hele trappa for og trykke på dimmeren som knekker lyder gjennom hele huset for så og liste meg videre bort til kjøkkenet for og åpne skuffer og skap så jeg kan få skrapet sammen nok mat og drikke til og overleve natten så har jeg sannsynelig vis veldig liten sjangse for og "overleve" tror jeg.

Er det noe galt med vannet der du er eller? Sånn, med tanke på at du er redd for E .coli.

Nei lsite seg til kjøkkenet bare :)

Lenke til kommentar
Der har du grunnet til at jeg er sulten :D
Alt går om en beveger seg tilstrekkelig strømlinjeformet og bruker nok tid. Når jeg først går i snikemodus er jeg som en puma over parketten..

Etter kl. 00-00.30 må jeg gå i stealth selv. Snek meg akkurat fra kjellerstua til rommet mitt nå, et par meter og litt åpning/lukking av dører. Spennende!

Lenke til kommentar
Tid er et dilemma når man er like sulten som jeg er nå..hvert sekund teller, og skal jeg liste meg slik ville jeg forbrenne ekstra mye. Det kan fort gå gææli !

Om tid er ett dilemma og hvert sekund teller, så burde du vel ikke sitte her å klage over hvor sulten du er, men heller "enter ninjamode" til kjøkkenet å skaffe deg noe å tygge på?

Endret av Rick James's bitch
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...