Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132
Hvorfor?

Samme lurer jeg også på..

Jeg er forøvrig lei familieselskap nå, så jeg tenker jeg avslutter med skikkelig finsk badstue, og regelen bestefaren min lærte meg for mange år tilbake: En øse vann per snute. Dog, jeg tar alltid med 2-3 ekstra øser, må ha til skybert og vennene hans.. :fun:

Og det er skremmende hvor fort jeg legger om dialekta, har vært har siden torsdagen, og allerede har den begynt å legges om. Nesten så det hadde vært morsomt å flytte nordover for et halvår og sett hvor mye den hadde lagt seg om.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da var Live and let die sett igjen også. Mamma hadde ikke sett den før, så pappa og jeg ble enige om at vi skulle se den sammen med henne, og advare henne hver gang det kom slanger på skjermen (hun har slangefobi).

I går var det The spy who loved me med pappa og søss. Dette er det eneste positive med å være hjemme. De kveldene hvor hele familien ikke er samlet :p

Lenke til kommentar

Høyfrekvent summing ifra grafikkortet, som plukkes opp av lydkortet. Hører man nøye etter så gir de fleste kraftige skjermkort fra seg lyd under belastning.

Datasmurf: se for deg at noen tar irc, forum, gmail, word, og lignende - og koker det ihop til et fantastisk google-produkt, og skryter det opp i himmelen. Da har du Google Wave. Om det er så bra som alle skal ha det til får tiden vise.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...