Gjest Slettet+6132 Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Hvorfor? Samme lurer jeg også på.. Jeg er forøvrig lei familieselskap nå, så jeg tenker jeg avslutter med skikkelig finsk badstue, og regelen bestefaren min lærte meg for mange år tilbake: En øse vann per snute. Dog, jeg tar alltid med 2-3 ekstra øser, må ha til skybert og vennene hans.. Og det er skremmende hvor fort jeg legger om dialekta, har vært har siden torsdagen, og allerede har den begynt å legges om. Nesten så det hadde vært morsomt å flytte nordover for et halvår og sett hvor mye den hadde lagt seg om. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Prøvd Naxxramas the drinking game Døllvito? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Jeg for hjelpe han og legge om da Bare snakke nordlending ed han ^^ Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Jeg for hjelpe han og legge om da Bare snakke nordlending ed han ^^ Hva er det du snakker om Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Nei, srsly, skal jeg lage meg bakt potet med bacon, kryddersmør, mais og rømme? Jeg har litt lyst på det, men jeg er faen ikke sikker. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Hvorfor spørre oss? Det er allerede opplagt at du har lyst på, siden du har så klart for deg hvordan du vil ha den, så hvorfor skulle det stoppe deg fra å lage det om noen her sier nei? Videre er det du som skal spise det, så hvilken rolle spiller det for oss hvorvidt du lager det eller ikke? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 O.o F@H gir ulyder i hodetelefonene mine Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Så vakkert, et lite søtt dikt: Jonas er så snill og grei, derfor er jeg venn med deg, men du velger filmen fremfor meg. Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 (endret) Fantastisk skrekkfilm på tv3 atm! Psycho. Riktig nok remaken, men er fortsatt litt bra Endret 28. november 2009 av Rick James's bitch Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Da var Live and let die sett igjen også. Mamma hadde ikke sett den før, så pappa og jeg ble enige om at vi skulle se den sammen med henne, og advare henne hver gang det kom slanger på skjermen (hun har slangefobi). I går var det The spy who loved me med pappa og søss. Dette er det eneste positive med å være hjemme. De kveldene hvor hele familien ikke er samlet Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 28. november 2009 Forfatter Del Skrevet 28. november 2009 Da forsvant en lange rekke innlegg som diskuterte en annen bruker i en annen kategori. Har dere problemer med brukere så rapporter dem. Back to business as usual... Reaksjoner tas på PM. Geir Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 (endret) Nei, jeg må vel sette i gang å oppdatere favorittlista. Kanskje jeg klarer det før fargoth poster også edit: Hyggelig og interessant fyr Endret 29. november 2009 av Datasmurf Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 (endret) F@H gir ulyder i hodetelefonene mine Så underlig, kan du beskrive denne ulyden? Smurf: Endret 29. november 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Kan noen her gi meg en enkel forklaring på hva Google Wave er, uten å gå rundt grøten i noen timer eller linke meg et foredrag på YT e.l. som varer i over en time? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Høyfrekvent summing ifra grafikkortet, som plukkes opp av lydkortet. Hører man nøye etter så gir de fleste kraftige skjermkort fra seg lyd under belastning. Datasmurf: se for deg at noen tar irc, forum, gmail, word, og lignende - og koker det ihop til et fantastisk google-produkt, og skryter det opp i himmelen. Da har du Google Wave. Om det er så bra som alle skal ha det til får tiden vise. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Ah. Takk, takk. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Er det noe særlig forskjell på Wave og Microsoft Live Meeting? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg