fargoth Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 (endret) BlehDet har skjedd saker og ting siden 2004. Ta en kikk her, om du scroller litt ligger det en klient for Mac OS X der også. Endret 28. november 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Her er det førstegangsprøving av CB. Ganske god, men foretrekker Carlsberg Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 BlehDet har skjedd saker og ting siden 2004. Ta en kikk her, om du scroller litt ligger det en klient for MAC der også. Linux, Ubuntu que? Uansett, orker ikke sette meg inn i det før jeg har fått nett nede. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 (endret) Q9550 8GB ram, GTX260-core216 med 768MB Hastigheten er visst oppe over 350ns/day når jeg ikke har fram visualiseringen. Visualiseringen er dessverre noe dårlig optimalisert så den stjeler mye av ytelsen. Forøvrig har du temmelig kraftig hardware og resultatene blir også deretter. Edit: Linux-klienten fungerer i Ubuntu ja. Jeg folder med brukernavnet DNFK fra nå av, så om noen ønsker å hjelpe til er det bare å bruke det samme. "Team Hardware.no" har lagnummer: 37651 Endret 28. november 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 "Megalomani kan være en konsekvens av ubehandlet syfilis." Hmm, jeg kan ha syfilis uten å vite om det, uten å føle symptomene eller være sikker på hvordan jeg kan ha fått det. Det vil i så fall forklare megalomanien mamma påstår jeg har. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 GPU-foldingen drar hele 4% cpu; går det ann å kombinere den med en cpu-klient? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 (endret) GPU-foldingen drar hele 4% cpu; går det ann å kombinere den med en cpu-klient?Jeg er litt usikker på det selv. Jeg tror nok gutta i F@Home - Team Hardware.no kan svare deg på det. Endret 28. november 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Faen i helvette! de forpulte horungene har spist opp godteriet mitt! Faen Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Nooo ! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 (endret) 1% på første work unit allerede. Er 290ns/day bra hastighet? Så vidt jeg vet tilsvarer det en PS3, så det høres svært bra ut. Hva slags hardware kjører du på? Jeg må rette på meg selv her, ns/day sier bare noe om ytelsen din i forhold til det aktuelle prosjektet. Om hele simuleringen består av eksempelvis 1000 nanosekunder og hver WU (Work Unit, arbeidsenhet) er på 10 nanosekunder vil du kunne sette ditt antall ns/day opp mot dette å se an den generelle ytelsen. Men siden prosjektene varierer hele tiden er det umulig å si noe konkret om hvorvidt det er bra eller ikke. Derfor pleier man heller å se på points per day (PPD) for å sammenlikne ytelsen mellom ulike maskiner. Du kan bruke programmet FahMon til å overvåke fremgangen og se hvor mange PPT du yter. Endret 28. november 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Jeg fatter ikke noe av f@h. Har lasta det ned, starta det og ser det ligger nede i startmenyen og loker seg, men aner ikke om det gjør noe produktivt eller ei Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Faen i helvette! de forpulte horungene har spist opp godteriet mitt! Faen Dakar...skal jeg komme å trøste deg ? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Da ble det X-Files Men wtf. Typen til en nabo ringte meg og lurte på om jeg hadde noe sprit å selge ham. Så sa jeg at jeg var hjemme hos familien en tur, og han lurte på om samboeren min kunne selge meg noe av min sprit. Jaok? Nei? Jeg vil være der selv når jeg gjør slike transaksjoner. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Faen i helvette! de forpulte horungene har spist opp godteriet mitt! Faen Dakar...skal jeg komme å trøste deg ? Åjah Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Er Wall Murals er svært bilde bare? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 da tapte Norge MGP junior Mot en jævla svenske Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Hva synes vi om han groomgutten som representerer Norge i mgp nordic? Som jeg sa til min gode veninne Eline: Høres ut som noen har stappet en oppskjært kattunge opp i nesa hans og tutta han hardt i ballene jo. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 (endret) Jeg fatter ikke noe av f@h.Har lasta det ned, starta det og ser det ligger nede i startmenyen og loker seg, men aner ikke om det gjør noe produktivt eller ei Mest sannsynlig arbeider den med en såkalt arbeidsenhet, og du kan nok høyreklikke på ikonet i tray og få opp et grafisk grensesnitt som viser litt info om den prosessen. Jeg anbefaler allikevel å laste ned en versjonen som ikke har et grafisk grensesnitt, en såkalt console client. Da er det bare å laste ned, starte .exe-filen, skrive inn DNFK som navn og 37651 som team number og så er du i gang. Hvis du nevner hvilken hardware du har kan jeg hjelpe med å finne frem riktig klient om du ønsker det. Endret 28. november 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Intel Core2 Duo T7500 @ 2,2 GHz NVIDIA GeForce 8600M GT 256 MB Med andre ord, jeg sitter på min shitty DELL Vostro 1500 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg