Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

I kveld skal jeg:

- Se noen episoder av Dexter og The Sopranos

- Prøve å overklokke CPU

- Spise godteri

- Drikke mye brus

- Se noen episoder av Dexter og The Sopranos

Er The Sopranos bra? Har hatt sesong 1 i evigheter! Fikk den vel til jul eller lignende en gang, men aldri fått ut fingeren å satt den på.

Både sopranos og dexter er knall serier!!

Planene for kvelden er og drikke øl og spille wow med dowito og ENKveim^^,

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har Linux eller MAC OS/X:

Velkommen til dere også, dessverre har jeg ikke detaljert informasjon om oppsett på slike systemer "Sorry Mac, you are on your own", men prosessen burde være rimelig identisk med den for Windows, så titt igjennom spoilers over her og se om du kan finne ut av det. Eventuelt send en PM til meg med detaljer så skal jeg få oppdatert dette!

For mer info kan du for eksempel se her

Bleh

Endret av Nopros
Lenke til kommentar
Nå som jeg ikke er avhengig av lav last for å holde temperaturen nede kan jeg godt kjøre f@h. Bruker jo også pc-en som oppvarming for 2 store rom med dårlig isolerte yttervegger.
Det høres bra ut, det er jo så lite som skal til. Du kan alltids sette begrensninger for klienten om det trengs, jeg kjører f.eks på 80% for å holde systemet støyfritt. Forøvrig er det vel bare positivt om maskinen avgir litt ekstra varme nå som vinteren setter inn. :)

Edit: Hva om vi lager en bruker kalt DNFK som vi alle folder for? Da vil poengene fra meg og deg og eventuelt alle andre her inne som vil bidra legges til den brukeren. Sammen er jeg sikker på at DNFK ville klare å ta rotta på samtlige i topplisten til team Hardware.no. :mrgreen: Jeg skriver gjerne en rask guide for de som ikke gidder å lese seg opp på hvordan man kommer i gang.

Endret av fargoth
Lenke til kommentar

I kveld skal jeg ikke ut på byen og drikke med venner, fordi jeg har ikke råd til det. I stedet skal jeg sitte hjemme og se på X-Files og Pushing Daisies, siden familien min er kjedelige å vil se Nordig MGP jr.

Kanskje jeg installerer Army Men igjen og fyrer opp det, eller Age of Mythology.

Ooh, og lese klinisk psykologi, fordi jeg syntes det var mye mer interessant enn å lese om bevissthet og ubevissthet og Freud og Jungs teorier etc.

Lenke til kommentar
Ja, det er det. Jeg kom meg fra lvl 60 til 71 på litt over en uke, da ble jeg bare drittlei.

Går veldig i bølger det med WoW, for min del hvertfall. Spiller det ikke mye, men det hender jeg får veldig lyst til å prøve det igjen. :wee:

Samme her, har alltid gått lei. Så har det gått noen måneder så har jeg begynt en ny karakter. Dette gangen fortsatte jeg på en gammel karakter så satser på 80 med denne^^ Blir vel pvp. Har ikke tid til pve.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...