Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mye mulig. Jeg har bare vært der en gang, og det var da vi kjørte fra til og fra Stavanger i påska. Stoppa i Vikersund for å pisse, se på turgåere og røyke :p

Vikersund som sted, tur og skiområde er vel i all rettferdighet bra. Problemet er at 90% av alle som bor der har noen kromosomer for mye. Og da snakker vi ikke en eller to, vi snakker ti, tolv stk.

Lenke til kommentar
Flink :)

Det gjør jeg også :)

Hihi, det er interessant på en rar måte :hmm:

Damn. Basskuk er hawt :love:

I know :D

 

Mye mulig. Jeg har bare vært der en gang, og det var da vi kjørte fra til og fra Stavanger i påska. Stoppa i Vikersund for å pisse, se på turgåere og røyke :p

Vikersund som sted, tur og skiområde er vel i all rettferdighet bra. Problemet er at 90% av alle som bor der har noen kromosomer for mye. Og da snakker vi ikke en eller to, vi snakker ti, tolv stk.

Aha. Kjenner til den.

Lenke til kommentar
Mye mulig. Jeg har bare vært der en gang, og det var da vi kjørte fra til og fra Stavanger i påska. Stoppa i Vikersund for å pisse, se på turgåere og røyke :p

Vikersund som sted, tur og skiområde er vel i all rettferdighet bra. Problemet er at 90% av alle som bor der har noen kromosomer for mye. Og da snakker vi ikke en eller to, vi snakker ti, tolv stk.

Vet ikke hvem du snakker om, men du må ha møtt folka på Modum bad elns. :ermm:

Lenke til kommentar
Vet ikke hvem du snakker om, men du må ha møtt folka på Modum bad elns. :ermm:

Jeg har vært i vikersund en(hør 50)ganger for mange. Gjeng med jævla fucktards alle som en. Et godt eksempel er eksen til en kamerat av meg. Trua han til å være med hu i 4måneder elns. Hvis han dumpa hu? Jo da sku hu ta liv av seg. Sendte bilder til han med hu som holdt barberblad mot pulsåra og greier. Helvetes jævla emokomune. Trist mtp at villmarka rundt der er utrolig fin. Skulle gjerne jakta og fiska mer i høla der. Trist sjansen for å bli skutt av en lokal en og bli middag de neste tre ukene er for stor.

Lenke til kommentar
Vet ikke hvem du snakker om, men du må ha møtt folka på Modum bad elns. :ermm:

Jeg har vært i vikersund en(hør 50)ganger for mange. Gjeng med jævla fucktards alle som en. Et godt eksempel er eksen til en kamerat av meg. Trua han til å være med hu i 4måneder elns. Hvis han dumpa hu? Jo da sku hu ta liv av seg. Sendte bilder til han med hu som holdt barberblad mot pulsåra og greier. Helvetes jævla emokomune. Trist mtp at villmarka rundt der er utrolig fin. Skulle gjerne jakta og fiska mer i høla der. Trist sjansen for å bli skutt av en lokal en og bli middag de neste tre ukene er for stor.

Tja... Ingen som jeg kjenner som er slik da men :p Vet ikke om du har hørt om Sigdal? Isåfall er både bygda, kommunen og folka verre der :)

Lenke til kommentar
Selvfølgelig har jeg hørt om sigdal. Den bygda er jo lagd av himkok. Ikke no galt i det.

Jeg skal forøvrig være enig i at det finnes en del drittfolk i Vikersund-distriktet... men så lenge en ikke menger seg med dem, så går det som regel fint :) Jeg lever ihvertfall, og jeg omgås kun normale og hyggelige personer... Jeg orker rett og slett ikke folk som tror de er noe. (eksempel: Skulle gå inn på gospelen idag, så sto det en "kul" gjeng utenfor... plutselig roper den styggeste og dummeste dvergen av dem alle "Gi meg femti kroner eller så dreper jeg deg!" Jeg valgte heldigvis for han å spare han denne gangen) Men sånn sett er det alltid noen drittfolk i alle bygder dessverre ;)

Lenke til kommentar
Var de jeg møtte iaf :p

De som bor der kommer fra hele Norge, og bor der pga psykiske problemer :roll:

Jo jo, og Hemne kommune er et digert jævla asylmottak hvor folk bare skaper trøbbel for orkdalinger, men så lenge de bor / er der, har det noe ikke å si hvor de kommer fra. Det er der de er, og det er de som representerer. Samt de som stirra intenst på meg da jeg halvveis rulla ut av bilen for å pisse :p

 

Dog, det kan jo ha noe med at bilen var jævlig røykfull også :p

Lenke til kommentar
Om det du sier stemmer, Nyhus, så er jo jakt det eneste du faktisk kan gjøre i Vikersund. Knock yourself out!

Du har et poeng. Problemet er at det er ulovlig.

 

(eksempel: Skulle gå inn på gospelen idag, så sto det en "kul" gjeng utenfor... plutselig roper den styggeste og dummeste dvergen av dem alle "Gi meg femti kroner eller så dreper jeg deg!" Jeg valgte heldigvis for han å spare han denne gangen)

Finn to gigantiske feil ved denne påstanden.

 

 

om du ikke finner de selv skal jeg gi deg løsningen:

1. Gospel? ha.. ha..

2. En som går på gospel klarer å gjøre noe som helst med et "normalt" vikersund menneske? ha.. ha..

 

 

 

Nei, det er trist kommunen er fylt med tards, for distriktet er lekkert. Mye flotte skoger, vann og åser rundt der.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...