Deadringer Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 (endret) Fuck ja! Se filmen hos Youtube edit: Ho, spiller så høyt her at det ristet i gulvet nå da Sign of the Cross begynte. Now thats awesome. Tips: Harru gin, dropp tonic. Kjør lime og 7up. Thats also awesome. Endret 27. november 2009 av Nyhus Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 haha det holder på ennå faktisk. ja men er nå et fint land å bo i da ^^ Så absolutt! De trenger allikevel ikke å sende ett 6 timers program der de har filmet hele togstrekningen fra Bergen til Oslo.. Det er for spesielt interesserte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Togturen Oslo-Bergen er utrolig fin, tatt den endel ganger. Men, en tar heller turen enn å se det på TV.. Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 That's my point. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Spesielt når det kan koste så lite som 199,- for en vei. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Klippe håret i helgen eller ikke? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 ta alt! hva skal man gjøre? kanskje spille litt? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Hva? Dette er ikke DNFK. Det er SO all over again. I actually agree. What's up? Jeg holder meg i bakgrunnen og studerer ritualene til disse snodige skapningene. Kan være litt underholdende og det da Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Klippe håret i helgen eller ikke? Do it. Når våren kommer skal jeg barbere vekk alt. Må bare vente til skjegget har grodd seg bra og kraftig til, vil jo ikke dra en jonas og se ut som et kreftoffer. Jeg er pisslei frisører som klipper slik de vil og ikke jeg, om noen måneder skal det faen meg gjøres selv. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Jeg må også klippe meg snart. Blæh Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 ingen som tilfeldigvis veit hvor man finner Vsync så man kan skru det av i Windows 7? Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Jeg er pisslei frisører som klipper slik de vil og ikke jeg, om noen måneder skal det faen meg gjøres selv. Har klippet meg selv de siste to årene! Blir bare bedre å bedre Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Har klippet meg selv de siste to årene! Blir bare bedre å bedre Gjorde det før, men det blei for sjelden mellom hver gang og håret så ut som en hjelm 3/4 av tida. Det ekke bra. Men nå som ting har stramma seg litt opp er jeg klar for å prøve igjen. Det var riktignok 5-6år siden, før skjegget kom skikkelig og jeg så ut som et kreftoffer. Det ekke helt smud. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Jeg liker å klippe meg hos frisør, overlater heller håret mitt til fagfolk enn å ta det selv. Men lærlinger lar jeg meg ikke klippe av, har kun endt med halvbra frisyrer etter det. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Jeg liker å klippe meg hos frisør, overlater heller håret mitt til fagfolk enn å ta det selv.Men lærlinger lar jeg meg ikke klippe av, har kun endt med halvbra frisyrer etter det. Joda, skal jeg klippe meg klippe meg gjør jeg det hos frisør. Men jeg klarer da faen meg å få bort alt like godt som en faglært, det tar bare lenger tid og koster utrolig mye mindre. Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Southpark på TV2 Zebra atm! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Jeg vil ha dette på DVD, sette på på voerspiel og drikke hver gang de kjører inn i en tunnel. Kan bli brisen på strekningen Myrdal - Finse Smurf, hvis dette ikke kommer på DVD, skal vi to gå til NSB Hovedkontor og legge frem våre krav? Vi skal så haha det holder på ennå faktisk. ja men er nå et fint land å bo i da ^^ Så absolutt! De trenger allikevel ikke å sende ett 6 timers program der de har filmet hele togstrekningen fra Bergen til Oslo.. Det er for spesielt interesserte. Glad jeg er en av de spesielt interesserte Skal se den igjen søndag formiddag Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Hvem enn som skulle se Vikersund, 5-6 minutt igjen Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Vikersund = the suck. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Mye mulig. Jeg har bare vært der en gang, og det var da vi kjørte fra til og fra Stavanger i påska. Stoppa i Vikersund for å pisse, se på turgåere og røyke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg