MrBjoern Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Eset som står bak noden ja. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Ligger ikke dette tankeinnholdet implisitt i alle ytringene om at Vista er det verste OS-et som noensinne er skrevet av menneskehender? Nei, ikke når alt vi har sagt er at XP er bedre. Du mener jo til alt overmål også at XP er fryktelig. Vel, det finnes bedre (og kostnadsfrie) alternativer der ute, men selv er jeg for lat til å sette meg ordentlig inn i det (hadde mye moro med Ubuntu før jeg fikk lyst til å spille litt). Lenke til kommentar
edge Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Laster ned SmartSecurity jeg. Satser på at det ikke gjør PCen like seig som ZoneAlarm gjør Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Laster ned SmartSecurity jeg. Satser på at det ikke gjør PCen like seig som ZoneAlarm gjør Last ned NOD 32 med brannmur, mann! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Ligger ikke dette tankeinnholdet implisitt i alle ytringene om at Vista er det verste OS-et som noensinne er skrevet av menneskehender? Nei, ikke når alt vi har sagt er at XP er bedre. Du mener jo til alt overmål også at XP er fryktelig. Vel, det finnes bedre (og kostnadsfrie) alternativer der ute, men selv er jeg for lat til å sette meg ordentlig inn i det (hadde mye moro med Ubuntu før jeg fikk lyst til å spille litt). Det finnes ikke bedre alternativer dersom man har en interesse for spill. Beklager. Da jeg gikk gjennom den obligatoriske pubertale linuxperioden, brukte jeg omtrent halvparten av tiden jeg befant meg i ymse distroer på å emulere windows. Andre ting man gjør på PC-en går selvsagt fint, men trenger man egentlig å gjøre disse tingene i noe annet OS enn Windows, når man likevel må emulere eller reboote hvis man får lyst til å spille? Alt man gjør på en PC som ikke er spill fungerer like godt i Windows som i et hvilket som helst annet OS - dersom brukeren er noenlunde handlekraftig. Det er sikkert +inches å bruke noe annet enn windows, men faen så upraktisk det er. Ellers kan jeg gjerne gå med på at det var en stråmann. Flott. Jeg har likevel til gode å se noe som kan fortelle meg hva som er så fryktelig dårlig med Vista, annet enn at en Microsoftmann sa at det var upraktisk (uten å nevne hvorfor). Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Wahhoo! Sa-Mp server virker nå trenger jeg bare en ny router så er alt i boks Lenke til kommentar
edge Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) Last ned NOD 32 med brannmur, mann! Forgive me dude, for I am tired. NOD 32 med brannmur sier du? Comodo eller Keiro da? Endret 2. februar 2008 av edge Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Last ned NOD 32 med brannmur, mann! Forgive me dude, for I am tired. NOD 32 med brannmur sier du? Comodo eller Keiro da? Smart Security. 32-bit 64-bit Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) Eset internet security Og dette pratet om at Linux er tungvint. Greit, stemmer bra det, om du skal spille spill. Jeg for min del, er ikke avhengig av å spille spill, og klarer meg egentlig fint med alternativene som finnes i Linux. Jeg tør tilogmed å påstå at enkelte av alternativene er bedre, og at måten ting blir gjort på er bedre enn i Windows. Anyways. Jeg inntrømmer nedelag. Jeg laster ned xp cd nå. Har noen web prosjekter jeg må få ferdig i helgen, og er for lat til å kode i linux... edit: smart security var det. Det er sent på kvelden, og jeg burde legge meg =/ Endret 2. februar 2008 av mrbjoern Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Jeg er trøtt. jeg vil sove. men gidder jeg å legge meg? nei Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Jeg er trøtt.jeg vil sove. men gidder jeg å legge meg? nei Greit, vi bare legger oss nå, okey? *tasse til sengs* Natta folkens Lenke til kommentar
edge Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Jeg har nå NOD32 Anti Virus og Comodo Firewall, samt 3 forskjellige spyware/adware-programmer. Får fikse på resten i morra, når er jeg så trøtt at hadde det poppa opp "do you want a virus" hadde jeg sikker trykt ja uansett.. natta, mrbjoern og alle de to andre! Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Jeg er trøtt.jeg vil sove. men gidder jeg å legge meg? nei Greit, vi bare legger oss nå, okey? *tasse til sengs* Natta folkens Jeg vil ikke! men.. kan alltid overtales tøseregel har vi ikke hørt om Oo Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Endeliiig blir jeg henta Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 HUSK: IS ER GLATT! IKKE TRYN, DET GJØR VONDT! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Hallo! Hva snakker dere om her? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 HUSK: IS ER GLATT! IKKE TRYN, DET GJØR VONDT! No shit, Sherlock? Har hatt et par ublide møter med ishelvete i vinter jeg også, det er så usaklig kjedelig når det skjer med deg selv. På en annen side så er det jo gøy når det skjer andre.. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Tryna som f her i sta.. fytti... Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Noen skader å snakke om? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Kan noen anbefale sanger som ligner på Brothers In Arms av Dire Straits? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg