Rampage Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Fyda så fort denne tråden går framover, å få med seg alt er jo håplaust. Eg ser Ueland vaker over tråden med sitt raude nick her inne, passe på folkens. Stay low, and avoid the rough patches. Dirt on starboard side! Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Kanskje for han, men det plagar ikkje meg. For å kunne kalle nokon dust må du vere i lag med vedkommande, ha eit nært, personleg forhold, være følelsemessig knytta eller så må du vere moderator. Ille? Det var jo sånn vi ble kjent. ^^ Neida, det er ikke sært. xD Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Bah, finner ikke kabelen så jeg kan oppdatere rpp-samlinga mi >< Vær så snill, ikke ødelegg den nå. Kjæresten min har siste bildet, og det er fint Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Du var treg. Det er disrespectZ. Ehm, skal vi se... unnskyldning som fortsatt gir meg respekt, Ehm... jeg ser på en forumjente kle av seg på cam. ;--D Jeg så Ida logge seg på for noen minutter siden. Lurer på hvor lang tid hun bruker på å kle av seg. *skeptisk*. Nei NÅ altså. Nå burde jeg legge meg. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 DNF? hva er navnet på tråden du poster i nå? legg sammen 2 og 2 Skjønner det, men jeg fatta ikke hvorfor han skrev at jeg hadde flest innlegg i denne tråden. Hvorfor? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hah! Du er min nye favorittmoderator. In your face, NgZ! Say what? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Ro ned, clvn, jeg har ikke posta på lenge. Flere dager faktisk. Og jeg sa ikke jeg skulle gjøre det nå, jeg skal bare lagre bildene jeg har tatt sånn at jeg kan putte inn noen her og der. Jeg har DNF til å holde meg med selskap nå. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Ro ned, clvn, jeg har ikke posta på lenge. Flere dager faktisk.Og jeg sa ikke jeg skulle gjøre det nå, jeg skal bare lagre bildene jeg har tatt sånn at jeg kan putte inn noen her og der. Jeg har DNF til å holde meg med selskap nå. Takk, det var godt å vite =D Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Du var treg. Det er disrespectZ. Ehm, skal vi se... unnskyldning som fortsatt gir meg respekt, Ehm... jeg ser på en forumjente kle av seg på cam. ;--D Du kan sende forslag til Idun om å lansere ein ny ketchup med bilde av deg på og kalt den Tomat-Ulf. Det er jo bilete av småungar på leverposteihermetikken, kunne vore ein hit på ketchupflaska og! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hum, trodde Hylo var en kar? =/Jeg liker å bli kalt shemale, takk. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Btw. Jeg omdøper tråden til DNFK nå. Flott. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Du kan sende forslag til Idun om å lansere ein ny ketchup med bilde av deg på og kalt den Tomat-Ulf. Det er jo bilete av småungar på leverposteihermetikken, kunne vore ein hit på ketchupflaska og! Leverpostei med unger på er jo laget av unger, da. Altså. Ungepostei. Skal ketchupen være laget av Tomat-Ulf, da? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Skjønner det, men jeg fatta ikke hvorfor han skrev at jeg hadde flest innlegg i denne tråden. Hvorfor? Kan det ha noko å gjere med at han prata til Eplefe? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 eh.. Glem det. I win. Nevah!!! Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hum, trodde Hylo var en kar? =/Jeg liker å bli kalt shemale, takk. Woho! Shemales in the thread! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Skjønner det, men jeg fatta ikke hvorfor han skrev at jeg hadde flest innlegg i denne tråden. Hvorfor? der er vell eplefe nå tror jeg... Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Nevah!!!Alltid. Diskusjoner vinnes nemlig av hannkjønn fordi hunnkjønns logiske evner er så meget dårligere. =D *gjemme seg* Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Du kan sende forslag til Idun om å lansere ein ny ketchup med bilde av deg på og kalt den Tomat-Ulf. Det er jo bilete av småungar på leverposteihermetikken, kunne vore ein hit på ketchupflaska og! Leverpostei med unger på er jo laget av unger, da. Altså. Ungepostei. Skal ketchupen være laget av Tomat-Ulf, da? "Sjekk den helt nye IDUN KETCUP! IDUN KETCHUP TOMAT-ULF, med TOMAT-ULF-NEKTAR og kun 4% sukker! Som vist på TV!" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg