Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kanskje for han, men det plagar ikkje meg. :p

For å kunne kalle nokon dust må du vere i lag med vedkommande, ha eit nært, personleg forhold, være følelsemessig knytta eller så må du vere moderator. :thumbup:

Ille? Det var jo sånn vi ble kjent. ^^ Neida, det er ikke sært. xD

Lenke til kommentar
Du var treg. Det er disrespectZ.

Ehm, skal vi se... unnskyldning som fortsatt gir meg respekt, Ehm... jeg ser på en forumjente kle av seg på cam. ;--D

Jeg så Ida logge seg på for noen minutter siden. Lurer på hvor lang tid hun bruker på å kle av seg. *skeptisk*.

Nei NÅ altså. Nå burde jeg legge meg.

Lenke til kommentar
Ro ned, clvn, jeg har ikke posta på lenge. Flere dager faktisk.

Og jeg sa ikke jeg skulle gjøre det nå, jeg skal bare lagre bildene jeg har tatt sånn at jeg kan putte inn noen her og der.

Jeg har DNF til å holde meg med selskap nå.

Takk, det var godt å vite =D

Lenke til kommentar
Du var treg. Det er disrespectZ.

Ehm, skal vi se... unnskyldning som fortsatt gir meg respekt, Ehm... jeg ser på en forumjente kle av seg på cam. ;--D

Du kan sende forslag til Idun om å lansere ein ny ketchup med bilde av deg på og kalt den Tomat-Ulf. Det er jo bilete av småungar på leverposteihermetikken, kunne vore ein hit på ketchupflaska og!

Lenke til kommentar
Du kan sende forslag til Idun om å lansere ein ny ketchup med bilde av deg på og kalt den Tomat-Ulf. Det er jo bilete av småungar på leverposteihermetikken, kunne vore ein hit på ketchupflaska og!

Leverpostei med unger på er jo laget av unger, da. Altså. Ungepostei. Skal ketchupen være laget av Tomat-Ulf, da?

Lenke til kommentar

Leverpostei med unger på er jo laget av unger, da. Altså. Ungepostei. Skal ketchupen være laget av Tomat-Ulf, da?

"Sjekk den helt nye IDUN KETCUP! IDUN KETCHUP TOMAT-ULF, med TOMAT-ULF-NEKTAR og kun 4% sukker!

Som vist på TV!"

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...