Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Konduktørene på toget snakker høylydt om hvordan en neger (faktisk) prøvde å snike seg unna bilettkjøp. Han hevdet han var med fra Hadeland, og hadde betalt. Konduktørene diskuterer; "man skiller seg litt ut når man er neger, det er tross alt bare ~50 stk med derfra - og man legger merke til den ene negern"

lol, likestilling ftw

hahahaha :3

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Konduktørene på toget snakker høylydt om hvordan en neger (faktisk) prøvde å snike seg unna bilettkjøp. Han hevdet han var med fra Hadeland, og hadde betalt. Konduktørene diskuterer; "man skiller seg litt ut når man er neger, det er tross alt bare ~50 stk med derfra - og man legger merke til den ene negern"

lol, likestilling ftw

Du skal til MSg eller? :)

Lenke til kommentar

lol, likestilling ftw

Hva er problemet? De tar han ikke fordi han er neger, de tar han fordi de husker han. De husker han fordi han er neger. Det finnes andre folk man husker også (av forskjellige grunner).

Lenke til kommentar

Tok med hele maskineriet til enebakk hos pappa.. Var ikke så stor vits i da jeg ikke tenkte på at nettet her er helt tragiskt dårlig.. Maks 100 kb/s ned, med 3 stk på nettet hvor to av dem sitter å ser streama episoder/filmer og jeg prøver å spille online spill..10 000 ping funker fett

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Rick James's bitch, nå vet jeg hvem du er..

Var ikke akkurat vanskelig å fine ut hvem du var, når en finner last.fm profilen din og tar et kjapt søk på google og finner et photobucket album :fun:

Anyways, nok om meg og stalkinga mi.

Jeg sitter i Bodø, kjeder meg, nettet er så ustabilt at det ikke burde være lov, og noen burde absolutt åpne et vindu her.

Tok også en tur til Bodø sentrum i dag, makan til forblåst sted..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Snakk ikke dritt om byen min :realmad: Som om din er bedre !!!!

Hvis du så ut vinduet i dag, og har fulgt litt med på værmedlinga vet du at det har vært veldig mye vind her oppe de siste dagene.

Forøvrig er Bodø er greit nok sted det, ihvertfall så lenge jeg kan ruta fra Porsche-butikken, til glassmagasinet og hvilken buss jeg skal ta for å komme meg til besteforeldrene mine. Og med litt leting kunne jeg klart å finne frem til andre kjentfolk også.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...