Datasmurf Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Død over MS Vista >< Lar meg ikke komme inn på Fronter eller spille Guitar Hero 3. Grr! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Vet dere hva? Jeg legger meg nå. Det er litt sent for denne diskusjonen og jeg er litt for lite edru. Ser frem til å ta den opp i morgen elelr noe. edit: For the record så har han sertifisert seg for vista på lik linje med xp. Et utdrag av sertifiserinmger han har: MCAD, MCSD,MCSA, MCSE, MCSE+I, MCDBA, MVP, MCT Men han jobber ikke hos MS, am i right? ^^ Lenke til kommentar
chokke Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) ANyway, tar folk meg skikkelig seriøst nå? At vi har en "opphetet diskusjon", eller noe? Det var egentlig ikke helt meninga..forsøkte å være litt tabloid ang mine meninger. Drepte kafeen jeg, hurra. Gratulerer! Datasmurf: Jeg kommer fint inn på Fronter med Vista. Satser på brukerfeil for din del Endret 1. februar 2008 av chokke Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Var egentlig på vei i seng men må bare slenge inn ETT innlegg til: Jeg mener ikke at Vista er FULLSTENDIG ubrukelig. Jeg mener bare at på det nåværende tidspunkt med den situasjonen som er i markedet i dag så er det større ulemper enn fordeler ved å bruke Vista fremfor XP. *logge ut* *ikke lese forum før man er edru i morra* Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Men han jobber ikke hos MS, am i right? ^^ Trodde vel at en person med de sertifiseringene der kunne litt mer enn en gjennomsnittsbruker, og hadde muligheten til å uttale seg litt friere om MS Vista, jeg... =/ Uavhengig av om han er VIP, eller ansatt. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Såe, folkens... Hva mener vi om Avast her inne? *se seg rundt etter random ting som ikke har med os å gjøre, og bare få øye på ett lite ikon* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Tja. Opera, Firefox og IE7 fryser når jeg prøver, så jeg skylder på Vista Venninna mi sitter med XP og kommer helt fint inn, så trodde jeg det var nettet og prøvde fra pappas PC, men der gikk det helt fint. Så bare på maskina mi. Teiteste. Hadde det ikke vært fordi jeg ikke vil gi opp og installere xp, skulle jeg gjort det på flekken (det og at når jeg har betalt for vista ultimate, så orker jeg ikke kjøpe en ny xp pro heller, jeg er fattig) edit: Nie, Avast er flott, men jeg får det ikke til å virke med Vista. Kompatibilitetsfeil eller.no. Endret 2. februar 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Men han jobber ikke hos MS, am i right? ^^ Trodde vel at en person med de sertifiseringene der kunne litt mer enn en gjennomsnittsbruker, og hadde muligheten til å uttale seg litt friere om MS Vista, jeg... =/ Uavhengig av om han er VIP, eller ansatt. Japp, jeg prøver bare febrilsk å ha rett i halve innlegget mitt . Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Såe, folkens... Hva mener vi om Avast her inne? *se seg rundt etter random ting som ikke har med os å gjøre, og bare få øye på ett lite ikon* Har Avast! jeg værtfall. I mangel på noe bedre lzm. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Såe, folkens... Hva mener vi om Avast her inne? *se seg rundt etter random ting som ikke har med os å gjøre, og bare få øye på ett lite ikon* Nod32! Gratis er dritt. I min bok . Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) Alastor: Du har aldri feil, du heller? Ellers folkens. Get Nod32 ^^ EDit: Gidd å være raskere enn meg... >< Endret 2. februar 2008 av mrbjoern Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Såe, folkens... Hva mener vi om Avast her inne? *se seg rundt etter random ting som ikke har med os å gjøre, og bare få øye på ett lite ikon* Har Avast! jeg værtfall. I mangel på noe bedre lzm. Avast er sånn antivirus eller noe? Er på min andre trial med NOD32 jeg. Var lett å få ny måned, bare å bruke samme trialbruker/passord Lenke til kommentar
edge Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) Nod32! Gratis er dritt. I min bok . Finner ingen som gjør alt det jeg trenger, så har; Avast!, SAS, AdAware OG Spybot. Mye shit gitt. Hvor kan NOD32 bestilles? Endret 2. februar 2008 av edge Lenke til kommentar
Licht Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Det er jo ironisk at dere mener at MS-ansatte er fullstendig ubrukelige, men når de uttaler seg på bakgrunn av en ekspertise dere ikke tiltror dem - på en måte som støtter saken dere fronter - er de plutselig en legitim kilde... Stråmann, stråmann bukken min ... Det er ikke en stråmann når det er dette dere gjør. Jeg er klar over at det på dette forumet er veldig kult å beskylde folk for å benytte seg av retorisk virkemiddel x, heller enn å forholde seg til argumentetet. Dette er selvsagt litt trist, men i denne saken viser det jo bare i hvilken grad uvitenhet, poplære myter og fordommer ligger til grunne for meningene som kommer fram. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Nod32! Gratis er dritt. I min bok . Kanskje det er fordi jeg ikke har peil, men altså. Nod32 ødela PCen min. Skannet og skannet "Neida, det er ikke noe din paranoide jævel, slutt å mas nå!" var (oversatt) beskjeden jeg fikk. Så fikk jeg innstallert avast, kjørte en scan "Uffameg, stakkars deg, du har hatt masse problemer du, men, jeg fikset det for deg, søtnos!" var den (oversatte) beskjeden jeg fikk da. Jeg liker avast. *kosepå Avast* Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Avast søker vel etter spyware også, eller? Mulig jeg er helt på bærtur. Anyways, viktig å alltid oppdatere antivir programmet før du scanner Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Det er ikke en stråmann når det er dette dere gjør. Jeg er klar over at det på dette forumet er veldig kult å beskylde folk for å benytte seg av retorisk virkemiddel x, heller enn å forholde seg til argumentetet. Dette er selvsagt litt trist, men i denne saken viser det jo bare i hvilken grad uvitenhet, poplære myter og fordommer ligger til grunne for meningene som kommer fram. Nei, det var helt klart en stråmann. "Det er jo ironisk at dere mener at MS-ansatte er fullstendig ubrukelige (...)" Lenke til kommentar
edge Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Avast gjør fint lite annet enn å søke etter virus og finne annet hvert som klarer å snike seg inn. Er det Eset som står bak NOD32?*laste ned* Lenke til kommentar
Nie Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Avast søker vel etter spyware også, eller? Mulig jeg er helt på bærtur. Anyways, viktig å alltid oppdatere antivir programmet før du scanner Altså, jo, jeg tror det. Og den fant det også. *nekte å nevne antall* Flau? Neida. x) Jeg er ikke dum. x) Lenke til kommentar
Licht Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) "Det er jo ironisk at dere mener at MS-ansatte er fullstendig ubrukelige (...)" Ligger ikke dette tankeinnholdet implisitt i alle ytringene om at Vista er det verste OS-et som noensinne er skrevet av menneskehender? Du mener jo til alt overmål også at XP er fryktelig. Endret 2. februar 2008 av Zealuu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg