K.. Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 gøy å eksprimentere!Hode i vann går ann, men vann i hode blir VANNHODE! OHONES!!!11 men jeg stikker og legger meg, crepitysheit, jeg er så trøtt! Nightypants allesammen! ^^, Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 XP er HIV, Vista er AIDS. Gjør ditt valg. Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 XP er HIV, Vista er AIDS. Gjør ditt valg. Fedora/XP dualboot. Har vel HIV og HIV-vaksine jeg da Lenke til kommentar
Licht Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Og tenåringer som har hatt Ubuntu installert i et par uker sin høytflyvende *nix-elitisme er slitsom. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Fedora/XP dualboot. Har vel HIV og HIV-vaksine jeg da Finnes det!? oO Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Vetta f I så fall kunne jeg trengt en xD venter på at kTorrent skal hente ned en xp cd nå. Og har på følelsen av at det kan være greit med en liten vaksine eller noe Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Dette her er akkurat det samme jeg hørte da XP kom og bississfolk kjørte Win2k.Du har et poeng der. Jeg innrømmer det. Men jeg har inntrykk av at problemene er større i overgangen fra xp->vista enn ved w2000-->xp. Når jeg for tre måneder siden spurte en jeg kjenner som jobber innenfor ms og har tittelen MVP (Most Valuble Programmer) om det lønte seg å oppgradere til Vista fikk jeg svaret "Ikke enda." Det sier meg en del. Når en som faktisk jobber hos MS sier at det ikke lønner seg enda så oppgraderer jeg ikke enda. På SIKT så kommer nok Vista til å bli et bedre alternativ, men da (okt/nov) så mente han at ulempene var større enn fordelene. edit: MVP... Ikke VIP Vet du hva? Han fyren der har mest sannsynlig aldri brukt vista engang. Han sier det fordi han har hørt akkurat det samme av noen andre. Det er et jævla bygdedyr som sprer seg, og alle itfolka som aldri har brukt Vista engang ser sitt snitt til å uttale seg med "ekspertise". Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Vet du hva? Han fyren der har mest sannsynlig aldri brukt vista engang. Leste du engang hva han skrev? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Vet du hva? Han fyren der har mest sannsynlig aldri brukt vista engang. Han sier det fordi han har hørt akkurat det samme av noen andre. Det er et jævla bygdedyr som sprer seg, og alle itfolka som aldri har brukt Vista engang ser sitt snitt til å uttale seg med "ekspertise". Logic not found... Han jobber hos ms, og er en "very important programer" men har aldri tatt i en vista før? =/ Ellers skal det også sies at de jeg kjenner som driver mye med pc ikke anbefaler vista. Men de har tatt i en, de og. Og av den erfaringen vi har fått, er det utrolig mange som ikke liker vista. Blant annet venner, familie og kunder på jobben. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Vet dere hva? Jeg legger meg nå. Det er litt sent for denne diskusjonen og jeg er litt for lite edru. Ser frem til å ta den opp i morgen elelr noe. edit: For the record så har han sertifisert seg for vista på lik linje med xp. Et utdrag av sertifiserinmger han har: MCAD, MCSD,MCSA, MCSE, MCSE+I, MCDBA, MVP, MCT Endret 1. februar 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Jeg leste det som "jobber med ms-produkter". Om han jobber I ms stiller saken seg litt annerledes. Jeg har tatt i vista siden mars i fjor, og er knallfornøyd sålangt. Samme er min pcteknikker på elkjøpen jeg jobber, som daglig jobber med fiks av pc, softwarefeil, innstallasjon osv - han mener vista er genialt vs xp. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Dataansvarlig stevde forresten i over ti minutter med å få en prosjektor til å virke på en maskin med Vista før vi plugget i en med XP og det virket på sekundet. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Natta L4r5 ^^ Jeg kjenner vel selv at jeg ikke er helt i stand til å argumentere og diskutere på 100% atm. Men ja... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Dataansvarlig stevde forresten i over ti minutter med å få en prosjektor til å virke på en maskin med Vista før vi plugget i en med XP og det virket på sekundet. Feil hurtigtast/pebcak igjen. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Det er jo ironisk at dere mener at MS-ansatte er fullstendig ubrukelige, men når de uttaler seg på bakgrunn av en ekspertise dere ikke tiltror dem - på en måte som støtter saken dere fronter - er de plutselig en legitim kilde... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 ANyway, tar folk meg skikkelig seriøst nå? At vi har en "opphetet diskusjon", eller noe? Det var egentlig ikke helt meninga..forsøkte å være litt tabloid ang mine meninger. Drepte kafeen jeg, hurra. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Det er jo ironisk at dere mener at MS-ansatte er fullstendig ubrukelige, men når de uttaler seg på bakgrunn av en ekspertise dere ikke tiltror dem - på en måte som støtter saken dere fronter - er de plutselig en legitim kilde... Stråmann, stråmann bukken min ... Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 ANyway, tar folk meg skikkelig seriøst nå? At vi har en "opphetet diskusjon", eller noe? Det var egentlig ikke helt meninga..forsøkte å være litt tabloid ang mine meninger. Drepte kafeen jeg, hurra. Du drepte nok kaféen ved å ikke lese innlegget til L4r5 ordentlig ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg