Erroneous Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Synes fortsatt MS skulle lagd noe mye bedre og tenkt i andre baner når de lanserte en slik "etterkommer" av XP. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Det som er mest negativt med Vista i slike sammenhenger, alastor, er bakoverkompabilitet. Man har ørten konfigurasjoner rundt omkring på de forskjellige lokasjonene. Det er som du sier ikke økonomisk forsvarbart å bytte til vista. Slike store firmaer (som FMC i dette tilfellet) har avtaler med microsoft om opplæring av IT-personell. Men man kan ikke forsvare kostnaden å bytte ALLE os på ALLE noder. Derfor blir man tvunget til å fortsette med XP Lenke til kommentar
K.. Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Vista vil bli mer vanlig med tiden iguess. Synes å huske det var akkurat samme rælet som nå da XP ble lansert. Så er vi sinte nestegang MS kommer med nytt OS igjen. Det er som en.. en.. SINUSKURVE! Periodisk. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Synes fortsatt MS skulle lagd noe mye bedre og tenkt i andre baner når de lanserte en slik "etterkommer" av XP. Slik jeg har forstått det, så utvikler de allerede en oppfølger. Så blir det spennende å se om noen år, hvordan det gikk med Vista. Skulle ikke forundre meg om vi ser tilbake på dette, som med Win2k. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Holder de ikke på emd noe Win 7.0 eller noe som skal ta et par MB bare? Eller har jeg misfortsått helt? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Det som er mest negativt med Vista i slike sammenhenger, alastor, er bakoverkompabilitet. Man har ørten konfigurasjoner rundt omkring på de forskjellige lokasjonene. Det er som du sier ikke økonomisk forsvarbart å bytte til vista. Slike store firmaer (som FMC i dette tilfellet) har avtaler med microsoft om opplæring av IT-personell. Men man kan ikke forsvare kostnaden å bytte ALLE os på ALLE noder. Derfor blir man tvunget til å fortsette med XP Dette her er akkurat det samme jeg hørte da XP kom og bississfolk kjørte Win2k. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Det er som en.. en.. SINUSKURVE! Periodisk. Haha, dust Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Vista vil bli mer vanlig med tiden iguess. Synes å huske det var akkurat samme rælet som nå da XP ble lansert. Så er vi sinte nestegang MS kommer med nytt OS igjen. Det er som en.. en.. SINUSKURVE! Periodisk. XP ble mye raskere utbredt enn det Vista har blitt etter lansering Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 skal spille spill over msn, men IE er av en eller annen grunn satt til og ikke godta cookies, hadde vært en grei sak om ikke fil, verktøy osv er borte Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Holder de ikke på emd noe Win 7.0 eller noe som skal ta et par MB bare? Eller har jeg misfortsått helt? Var det itavisen jeg leste om det. Bare så på "bildene" til windows 8 eller noe. Joda. Installasjonen var samme som Vista, utseendet var samme som Vista. Enten er dette noe alvorlig tull fra MS sin side, eller så har itavisen blitt grundig lurt Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Vista vil bli mer vanlig med tiden iguess. Synes å huske det var akkurat samme rælet som nå da XP ble lansert. Så er vi sinte nestegang MS kommer med nytt OS igjen. Det er som en.. en.. SINUSKURVE! Periodisk. XP ble mye raskere utbredt enn det Vista har blitt etter lansering Kan det ha noe å gjøre med at pcsalget prosentvis økte mye mer i de årene enn det gjør nå for tiden? . Lenke til kommentar
K.. Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Haha, dust MATH4LYFE! Men det er jo (nesten) sant. ^^, Lars: Ble det? Aaah jeg har ikke peiling på slikt. Vet bare at folk nesten alltid har uglesett MS når de gir ut noe stort nytt for at det bare blir.. akseptert til sist. ^^, Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) http://www.dagbladet.no/sport/2008/02/01/525671.html Steikje for ei **** Endret 1. februar 2008 av Alastor Lenke til kommentar
chokke Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Var det itavisen jeg leste om det. Bare så på "bildene" til windows 8 eller noe. Joda. Installasjonen var samme som Vista, utseendet var samme som Vista. Enten er dette noe alvorlig tull fra MS sin side, eller så har itavisen blitt grundig lurt Mener å huske en artikkel herfra og, skal se om jeg får sosa den frem. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) http://www.dagbladet.no/sport/2008/02/01/525671.html Steikje for ei **** Så ja, trenger ikke drive med grove personkarakteristikker . Endret 1. februar 2008 av Alastor Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Ahhh the memories..SHAKANINJA! Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) http://www.dagbladet.no/sport/2008/02/01/525671.html Steikje for ei **** Så ja, trenger ikke drive med grove personkarakteristikker . 1) Var ment i positiv retning. 2) Sett Klypa-filmene? EDIT- Konge filmer det, forresten Endret 1. februar 2008 av edge Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Mhh.. mrbjoern har nettop spist sin 3. kos karamellpudding i dag. Her skal vi ødelegge den sarte melkeintollerante magen skikkelig før helga ja Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Dette her er akkurat det samme jeg hørte da XP kom og bississfolk kjørte Win2k.Du har et poeng der. Jeg innrømmer det. Men jeg har inntrykk av at problemene er større i overgangen fra xp->vista enn ved w2000-->xp. Når jeg for tre måneder siden spurte en jeg kjenner som jobber innenfor ms og har tittelen MVP (Most Valuble Programmer) om det lønte seg å oppgradere til Vista fikk jeg svaret "Ikke enda." Det sier meg en del. Når en som faktisk jobber hos MS sier at det ikke lønner seg enda så oppgraderer jeg ikke enda. På SIKT så kommer nok Vista til å bli et bedre alternativ, men da (okt/nov) så mente han at ulempene var større enn fordelene. edit: MVP... Ikke VIP Endret 1. februar 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Mhh.. mrbjoern har nettop spist sin 3. kos karamellpudding i dag. Her skal vi ødelegge den sarte melkeintollerante magen skikkelig før helga ja gøy å eksprimentere! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg