Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fyfaen nå er jeg sur. sloss med en idiot nå for 2 min siden.

han er helt fucked up fordi han mener at jeg ødela laptopen hans ved og søle brus noe han gjorde selv. han ødela mitt z5500 også ufrivillig. og sa det var greit. at vi var skuls

 

nå har dette pågått i 3 måneder. jeg får høre at jeg er homo 50 ganger om dagen, alle kaster snøball etter meg. bla i øyet.

 

jeg dro til han istad når vi gikk av bussen og han tok meg. hva skal jeg gjøre ?

Mitt forslag: Grow up.
Lenke til kommentar

Dødsbra L4r5 :!:

 

b-i-m-m-e: Vet ikke om det er bare en eller flere du krangler med, men man kan ikke være venner med alle så overse han.

Det hjelper ihvertfall ikke og sloss, det løser ikke noe....tro meg:P

Hvis dere har noe og skvære opp så prøv og prat med han, hvis ikke det går overse han.

Såklart hvis han går til full angrep på deg så skal du forsvare deg, men ikke begynn.

Ja, jeg vet det kan koste mye;)

 

Balltre, slaghansker og hele den suppa lager bare mer problemer for deg.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar
spar meg for den "<insert den musikken jeg liker her> + <insert random insult>" shiten. JEG syns at de har gjort faktisk mye genialt, og hele Reanimation skiva er feeeeet. Punktum.

 

Angående RnB: Tidligste låter av Alicia Keys var bra, nå er hu bare sellout.

For at noe skal være genialt må det på en eller annen måte være nyskapende, eller i alle fall være utført på glimrende vis, og Linkin Park er intet mer enn generisk radio-nu metal.

 

Sellout? Vet du hva det betyr? Hun var signet til Columbia, og så Sony Music, før førstealbumet engang var sluppet.

 

Jeg syns Reanimation var "nyskapende" nok for meg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...