Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
9K for en jævla router? wtf? :p

No wai.. :p

trenger bare router, ingenting annet.

eller en switch eller hva enn det heter.

9K var bare for switchen. I tillegg trenger du router til 15K og ADSL/ADSL2/VDSL/detdutrenger-interface til en 3-4-5K også

Lenke til kommentar
Alle skole-pcene man "fikk" rundt omkring i landet.. Vista på hver eneste én. Fordømt.

Vi fikk med XP og takk gud for det, XP går greit men hadde det vært vista på den hadde jeg formatert med en gang

Oprinnelig har vi ikke lov til å formatere før vi er ferdige på videregående, og da har fått laptopen. Men vet ikke om jeg orker mer :ph34r:

Lenke til kommentar
Så dum er ikke jeg en gang. Er han litt distrahert, full eller har han en annen unnskyldning (som medikamenter)?

*håpe på at han har en god unnskyldning*

han er syk, og hev den inn på vei til sengs nermest... hadde problemer med og hente mamma på jobb i kveld...

Lenke til kommentar

Stakkars pappaen din Espen. Gi han en klem fra meg. :)

Ellers skal det sies at wget er genialt ^^ Tekstbasert nedlastingsprogram. Skal du laste ned mange filer samtidig, lagrer du bare alle i en tekstfil, og kjører tekstfila i wget :wee:

*dumpe store filer fra diverse servere*

Lenke til kommentar
Fix'd

Deg som i mrbjoern, eller deg som i "person med vista på pc-en?" :ermm:

Person med Vista på PC-en.

Samtlige som klager over problemer med Vista på dette tidspunktet er et tilfelle av PEBKAC, men det er selvsagt lettere å være trendy, og gi Vista skylden for at ting går tregt, krasjer, ikke virker, at folk sulter i Kongo og at og at Kenya ikke klarer å lage demokrati.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar
JEg har opplevd ca. det samme. Ofte jeg ikke får nett når jeg sitter på rommet og har laptopen på fanget. Så flytter jeg den 30cm og får full dekning

men det har jo en logisk grunn! :tease:

men hvorfor maskinen absolutt skal stå på skakke for og fungere som den skal, kan ikke jeg forstå...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...