Erroneous Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Altså, boksene som blir brukt på blant annet lan og andre ting. Heter det switch eller hub? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Alle skole-pcene man "fikk" rundt omkring i landet.. Vista på hver eneste én. Fordømt. Vi fikk med XP og takk gud for det, XP går greit men hadde det vært vista på den hadde jeg formatert med en gang Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 9K for en jævla router? wtf? No wai.. trenger bare router, ingenting annet. eller en switch eller hva enn det heter. 9K var bare for switchen. I tillegg trenger du router til 15K og ADSL/ADSL2/VDSL/detdutrenger-interface til en 3-4-5K også Lenke til kommentar
Erroneous Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Alle skole-pcene man "fikk" rundt omkring i landet.. Vista på hver eneste én. Fordømt. Vi fikk med XP og takk gud for det, XP går greit men hadde det vært vista på den hadde jeg formatert med en gang Oprinnelig har vi ikke lov til å formatere før vi er ferdige på videregående, og da har fått laptopen. Men vet ikke om jeg orker mer Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Så dum er ikke jeg en gang. Er han litt distrahert, full eller har han en annen unnskyldning (som medikamenter)?*håpe på at han har en god unnskyldning* han er syk, og hev den inn på vei til sengs nermest... hadde problemer med og hente mamma på jobb i kveld... Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Da er han unnskyldt. men jeg trodde seriøst ikke at slik skjedde i virkeligheten :!: merkelig laptop.... om den står vannrett, så går det så tregt, at det og skrive her, blir ett helvete.... men står den skrått, så fungerer den som den skal Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Stakkars pappaen din Espen. Gi han en klem fra meg. Ellers skal det sies at wget er genialt ^^ Tekstbasert nedlastingsprogram. Skal du laste ned mange filer samtidig, lagrer du bare alle i en tekstfil, og kjører tekstfila i wget *dumpe store filer fra diverse servere* Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Uuuh, ny Smallville-episode *se* Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 *Sånn* Nå har jeg fått meg ny avatar. Uansett, god natt folkens! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Lurer på om jeg skal hente frem serveren og leke litt med ubuntu eller fortsette med C++? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Fix'd Deg som i mrbjoern, eller deg som i "person med vista på pc-en?" Person med Vista på PC-en. Samtlige som klager over problemer med Vista på dette tidspunktet er et tilfelle av PEBKAC, men det er selvsagt lettere å være trendy, og gi Vista skylden for at ting går tregt, krasjer, ikke virker, at folk sulter i Kongo og at og at Kenya ikke klarer å lage demokrati. Endret 1. februar 2008 av Zealuu Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Stakkars pappaen din Espen. Gi han en klem fra meg. tror virkelig han ikke blir glad om jeg går inn og vekker han nå ingen som vil komentere laptoppen? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 ingen som vil komentere laptoppen? JEg har opplevd ca. det samme. Ofte jeg ikke får nett når jeg sitter på rommet og har laptopen på fanget. Så flytter jeg den 30cm og får full dekning Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Oprinnelig har vi ikke lov til å formatere før vi er ferdige på videregående, og da har fått laptopen. Men vet ikke om jeg orker mer Man har ikke lov til å laste ned piratkopiertmateriale, men hvem faen bryr seg. Jeg bytter til Win98 før jeg bytter til Vista Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 JEg har opplevd ca. det samme. Ofte jeg ikke får nett når jeg sitter på rommet og har laptopen på fanget. Så flytter jeg den 30cm og får full dekning men det har jo en logisk grunn! men hvorfor maskinen absolutt skal stå på skakke for og fungere som den skal, kan ikke jeg forstå... Lenke til kommentar
Erroneous Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Ikke nok med at det går like raskt som en nittiåring på krykker å gjøre noe som helst, men alle slags programmer jeg kjører på lappisen "slutter å virke" stadig vekk.. hva er greia med det? Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Laptopen min er drittreg på skolen, mens hjemme er den frisk og rask. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Man har ikke lov til å laste ned piratkopiertmateriale, men hvem faen bryr seg. Jeg bytter til Win98 før jeg bytter til Vista Dette er som å forklare en fundie at evolusjon ikke betyr at vi skal kunne snakke apespråk per i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg