L4r5 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 skal vi skyte alle eldre også? de fungerer ikke helt de heller... Det var en god ide. Tenk på alle de pengene staten sparer Lenke til kommentar
chokke Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Jeg har en gammel cisco som er død! Men den fikk masse cola over seg da. Første gangen overlevde den.Ikke andre Men altså... Slikt gjør man ikke med en Cisco. Blasfemi! Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Skyte alle eldre? xD Ja, regna med det, l4r5. men skal man ha kvalitet, koster det vel noe også ^^ Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Jeg er kulest, jeg bruker VISTA! That's right bitches. VISTA all the way. Derfor du er singel ja... Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Fix'd Deg som i mrbjoern, eller deg som i "person med vista på pc-en?" Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Skyte alle eldre? xD Ja, regna med det, l4r5. men skal man ha kvalitet, koster det vel noe også ^^ glemte og quote: JEG HATER ROUTEREN MIN!den.. den.. den dør R.I.P router :/ Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Jepp. Selv på en maskin (riktignok en bærbar) med en 2,4GHz c2d-prosessor og 2GB ram går det treigt som sirup. Skrudd av Aero? Det hjelper jo hvertfall litt. Skal dog sies at jeg kjørte Ubuntu 7.10 på en gammel zepto laptop, med drøssevis av grafiske effekter, som Vista bare kan drømme om. Vista ville aldri klart å boote på den laptopen... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Okei, nå stikker jeg ut med hunden, jeg orker ikke å høre mer på maset til mamma. Herrefaen. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Derfor du er singel ja... Omvent proposjonale ja Sjekketrikset mitt er "Vil du komme hjem og se på min fungerende Vista?" Så kaster de vann i trynet mitt og går mens de sier "lol wtfpwned n00b". Forbanna kvinnfolk Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Ja, regna med det, l4r5.men skal man ha kvalitet, koster det vel noe også ^^ En 15-16K utenom modem-interfacet bare om du skal kjøpe nytt. Så trenger du en switch. Skal du kjøre cisco så begynner vel de på en ca. 9K om jeg husker riktig. Småpenger Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 God natt, folks natta Lenke til kommentar
Erroneous Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Alle skole-pcene man "fikk" rundt omkring i landet.. Vista på hver eneste én. Fordømt. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Skrudd av Aero? Det hjelper jo hvertfall litt. Skal dog sies at jeg kjørte Ubuntu 7.10 på en gammel zepto laptop, med drøssevis av grafiske effekter, som Vista bare kan drømme om. Vista ville aldri klart å boote på den laptopen... Skrudde av/deaktiverte/avinstallerte en haug med produsent-bloatware og forskjellige oppstartsprogrammer og prosessor. Da ble oppstartstiden levelig. Ellers fungerer den greit. Ikke min maskin så... Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 pappa skulle lage mat til mamma som kom hjem fra jobb nå... hev maten inn i stekeovnen som det sto på pakken, men glemte og ta av plasten! Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 9K for en jævla router? wtf? No wai.. trenger bare router, ingenting annet. eller en switch eller hva enn det heter. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 En 15-16K utenom modem-interfacet bare om du skal kjøpe nytt. Så trenger du en switch. Skal du kjøre cisco så begynner vel de på en ca. 9K om jeg husker riktig. Småpenger Ja, det er bare mer en det jeg har brukt på PCutstyr de siste 3 årene Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 pappa skulle lage mat til mamma som kom hjem fra jobb nå... hev maten inn i stekeovnen som det sto på pakken, men glemte og ta av plasten! Så dum er ikke jeg en gang. Er han litt distrahert, full eller har han en annen unnskyldning (som medikamenter)? *håpe på at han har en god unnskyldning* Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 pappa skulle lage mat til mamma som kom hjem fra jobb nå... hev maten inn i stekeovnen som det sto på pakken, men glemte og ta av plasten! EID! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg