Nie Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Lars: Nie sa du fikk lov til en. Nie gav deg lov til den første, som du etterpå sa du hadde drukket fra før av... Så det så. x) Lenke til kommentar
.sere Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Sant nok, Iceman ;D ...men får de statsstøtte? Send en melding til Twedt og spør, jeg mener å huske at nummeret hans ligger på siden et sted Ikke nå som slikt blir lagra i minneboka og kan dras fram siden. Får vel sende en mail. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Mhh... Nie kommer i begravelsen til musen min. Det blir en liten seremoni hjemme, før vi reiser ut på Enger fyllplass på å gravlegge den. Evt at den sendes til destruering på Support48, hvor jeg kan få med restene hjem, i en antistatisk pose. Så... om flere vil komme i begravelsen til labtec musen, så er de velkommen. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Jeg sitter å gråter for meg selv... Musen min, den er død • Left ALT+left SHIFT+NUM LOCK: Toggles MouseKeys on and off Fixed! (Om man er kul og bruker windows, noe du sikkert ikke gjør) Endret 1. februar 2008 av Alastor Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (Om man er kul og bruker windows, noe du sikkert ikke gjør) Jeg har Ubuntu =P Lenke til kommentar
chokke Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Jeg er kulest, jeg bruker VISTA! That's right bitches. VISTA all the way. Alastor, husk hva du lovte meg Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Jeg er kulest, jeg bruker VISTA! That's right bitches. VISTA all the way.Kondolerer, mann.. :\ Lenke til kommentar
chokke Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Jeg er kulest, jeg bruker VISTA! That's right bitches. VISTA all the way.Kondolerer, mann.. :\ Hva er egentlig galt med Vista? Eneste som ikke funker helt her hos meg er en modifikasjon til Half-Life 2... Åh nå irriterte jeg mange, siterte innlegget rett over Endret 1. februar 2008 av chokke Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (Om man er kul og bruker windows, noe du sikkert ikke gjør) Jeg har Ubuntu =P Er ikke ubuntu bedre enn alt? Da burde du ha en slik funksjon gitt. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Jeg er kulest, jeg bruker VISTA! That's right bitches. VISTA all the way.Kondolerer, mann.. :\ Jah, det er jo bare trist... Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 JEG HATER ROUTEREN MIN! den.. den.. den dør R.I.P router :/ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 JEG HATER ROUTEREN MIN!den.. den.. den dør R.I.P router :/ Kjøp en Cisco. De dør aldri. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Jeg har en gammel cisco som er død! Men den fikk masse cola over seg da. Første gangen overlevde den.Ikke andre Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Er ikke ubuntu bedre enn alt? Da burde du ha en slik funksjon gitt. Jeg personlig sier ikke at Ubuntu er bedre enn alt annet. Men at det for min del, er bedre enn xp/vista på mange måter legger jeg ikke skjul på. Og hva var det denne funksjonen gjorde, sa du? Ellers sier jeg bare... Problemer med pc-en? Den er treg? Vista på den ja. Ok, det er problemet ditt Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Jeg har en gammel cisco som er død! Men den fikk masse cola over seg da. Første gangen overlevde den.Ikke andre Men altså... Slikt gjør man ikke med en Cisco. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 OK, cisco i may buy Lenke til kommentar
Licht Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Ellers sier jeg bare... Problemer med pc-en? Den er treg? Vista på den ja. Ok, da er problemet deg Fix'd Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 De er som regel litt dyre da Kexxy. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 JEG HATER ROUTEREN MIN!den.. den.. den dør R.I.P router :/ skal vi skyte alle eldre også? de fungerer ikke helt de heller... Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Ellers sier jeg bare... Problemer med pc-en? Den er treg? Vista på den ja. Ok, det er problemet ditt Jepp. Selv på en maskin (riktignok en bærbar) med en 2,4GHz c2d-prosessor og 2GB ram går det treigt som sirup. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg