Herr Brun Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Lars eller chokke, lars eller chokke? Hum. Vanskelig valg. Tror jeg holder meg alene nå. Dog, en ONS kunne man kanskje gått med på med begge to. Samtidig Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Sporete, glatt, svingete og generelt jævlig i vei tussmørket med ny bil og elendige piggfrie vinterdekk mens Ozzy vræler "Im going off the rails on a crazy train" på omtrent så høyt volum som den stakkars cd-spilleren tåler er en... Interressant opplevelse. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Lars eller chokke, lars eller chokke? Hum. Vanskelig valg. Tror jeg holder meg alene nå. Dog, en ONS kunne man kanskje gått med på med begge to. Samtidig Vi får finne et sted og tidspunkt det passer da så er jeg game Lenke til kommentar
chokke Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Lars eller chokke, lars eller chokke? Hum. Vanskelig valg. Tror jeg holder meg alene nå. Dog, en ONS kunne man kanskje gått med på med begge to. Samtidig Vi får finne et sted og tidspunkt det passer da så er jeg game Du vet like godt som meg at gnonjimann hadde blitt satt utenfor uansett. Jeg er no-lifer, så alt passer Og mikkel, 19 år her. Jeg leder! Endret 1. februar 2008 av chokke Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Dette var forresten ganske sykt. Ja fy faen, for et tragisk design på websiden, men hva kan man forvente av Vigrid? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Netcom venner \o/ Endelig. Nå kommer jeg aldri til å få brukt opp pengene jeg har på kortet. xD Lenke til kommentar
.sere Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Dette var forresten ganske sykt. Ja fy faen, for et tragisk design på websiden, men hva kan man forvente av Vigrid? Det var desidert det mest tragiske på den sida. Uten tvil. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Dette var forresten ganske sykt. Ja fy faen, for et tragisk design på websiden, men hva kan man forvente av Vigrid? Jeg elsker Vigrid, alltid mulighet for å få seg en god latter. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Hvordan har folket det? Lenke til kommentar
.sere Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Sant nok, Iceman ;D ...men får de statsstøtte? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Vi diskuterer det elendige webdesignet til Vigrid. xD Fy faen, så latterlig stygg side. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Hvordan har folket det? Jeg trenger en øl til Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Ro ned litt med øllen lars . Bare et gammelt jungelord fra meg. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Sant nok, Iceman ;D ...men får de statsstøtte? Send en melding til Twedt og spør, jeg mener å huske at nummeret hans ligger på siden et sted Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Ro ned litt med øllen lars . Bare et gammelt jungelord fra meg. Jamen, Nie sa jeg fikk lov. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Ro ned litt med øllen lars . Bare et gammelt jungelord fra meg. Jamen, Nie sa jeg fikk lov. Men Nie er ikke den som bestemmer . Så. Hepp! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Jeg sitter å gråter for meg selv... Musen min, den er død Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Men Nie er ikke den som bestemmer . Så. Hepp!Du er domm og jeg liker deg ikke lenger. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Du er domm og jeg liker deg ikke lenger. Drikk mer! Anyways, Alastor er tr8or uansett Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Hvordan har folket det? Bedre enn på lenge! Men med en vond klump i maven Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg