Addan Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) word Hvorfor snakker du som en som hører på hiphop og rap, men har masse rock og metall stuff i avataren og signaturen? så utifra et ord kan du analysere meg som en som prater som om jeg hører på rap og hiphop selvom det er ganske innlysende for alle som har lest signaturen min at jeg ikke gjør det? syntes han sa noe bra jeg også skulle til å si da vel, derfor skrev jeg word. syns ikke det var noen big deal jeg Endret 1. februar 2008 av Addan Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Jeg har lav smerteterskel. Skikkelig pingle. Skjønner ikke hvorfor jeg er så glad i piercinger og tatoveringer. Eller jo. Jeg elsker å ha dem, jeg bare hater å ta dem. xD Har du mange tatoveringer? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Har du mange tatoveringer?Niks. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Jeg må skaffe mer av The Cure Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Jeg har lav smerteterskel. Skikkelig pingle. Skjønner ikke hvorfor jeg er så glad i piercinger og tatoveringer. Eller jo. Jeg elsker å ha dem, jeg bare hater å ta dem. xD Har du noen tatoveringer? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Har du noen tatoveringer?Ja. Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Anbefaler alle som kan å prøve 3360x1050. Er sykt! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Jeg må skaffe mer av The Cure Internet is your friend. Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Har du noen tatoveringer?Ja. Hva? Hvor? Bilde? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Internet is your friend. La oss ikke diskutere metodene mine for å skaffe musikk her Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Hva? Hvor? Bilde?Et cyberhjerte, på håndleddet, og nei. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 La oss ikke diskutere metodene mine for å skaffe musikk her Skjønner ikke hva du snakker om. Venter vi enda på spennende fylleposter eller Eplefe? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Venter vi enda på spennende fylleposter eller Eplefe? Jeg vurderer å styrte resten av vodkaen min og gjøre det selv. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Skjønner ikke hva du snakker om. Du vet, kjøpe platene i butikken... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Jeg vurderer å styrte resten av vodkaen min og gjøre det selv. Får ikke mer morro enn den man lager selv. Du vet, kjøpe platene i butikken... Åja, platene ja Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Jaja. Jeg er singel igjen! Yay for me Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Får ikke mer morro enn den man drikker selv. Fixed! Jaja. Jeg er singel igjen! Yay for me Hei! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Jaja. Jeg er singel igjen! Yay for me Du + meg, nå? FAen! Hva skjedde med musikken . Mista såååå mange sekunder! Brenn radio 538! Lenke til kommentar
.sere Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Vet noen om Vigrid får statsstøtte? Har googla litt rundt men har ikke funnet svar. Dette var forresten ganske sykt. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Jaja. Jeg er singel igjen! Yay for me Jeg har vært singel de siste 16.5 årene! Yay for me Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg