Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
pdd. er jo Prince Albert den mest populære intimpiercingen hos gutter. Må jo være en grunn til det (Stonemeister og Hellemyr, that is)

Noen lever for smerte. Der har du grunnen.

Det er helt utelukka for min del, jeg har sett piercinger gjennom hodet, og det var ikke spesielt pent. Står fortsatt ved at det er en jævlig smerte man skal igjennom for å gjennombore noe av det kjæreste man har.

Lenke til kommentar
Gud, piercingpreik igjen? Hvordan kan man være så interessert i noe så forstyggende? (cept øre)
Søren, jeg glemte at skjønnhet er fullstendig objektivt, og at selv om man ikke liker noe så kan man ikke være interessert i det. :(

Fair nuf og du skjønner det. Skjønner bare ikke at det kan snakkes så mye om det.

Lenke til kommentar
Det er helt utelukka for min del, jeg har sett piercinger gjennom hodet, og det var ikke spesielt pent. Står fortsatt ved at det er en jævlig smerte man skal igjennom for å gjennombore noe av det kjæreste man har.
Gjennom hodet/urinveien er en Prince Albert. Latterlig populær. Og så har du frenum (forhuden) som kommer på en god andreplass, vil jeg påstå.
Lenke til kommentar
word

Hvorfor snakker du som en som hører på hiphop og rap, men har masse rock og metall stuff i avataren og signaturen?

Hvorfor forbyr du å si word bare fordi du ikke liker det?

Jeg forbyr herved melk.

Jeg forbyr ingenting.

Men fyren snakker som en fan av hiphop og rap, men liker rock og metall.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...