Stonemeister Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Spørs helt på hvor du plasserer den Funker det hoss menn også? Alså i kølla og ikke i anus. Det skal litt mer til å kjøre den gjennom kølla, tror jeg. Kan bli jævlig vondt. Nei, argh, tanken på det gir meg vondt i snoppen. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) snakker vi gjennom forhuden eller hele pølsa nå ? begge må jo bare gjøre jævli vondt da.. uhh skifte samtaleemne ? Endret 1. februar 2008 av Addan Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Hahaha fantastisk!! http://youtube.com/watch?v=o5aXjXath2Y Hard Gay skremmer folk på gata i Tokyo Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 pdd. er jo Prince Albert den mest populære intimpiercingen hos gutter. Må jo være en grunn til det (Stonemeister og Hellemyr, that is) Lenke til kommentar
Addan Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Hahaha fantastisk!! http://youtube.com/watch?v=o5aXjXath2Y Hard Gay skremmer folk på gata i Tokyo er ikke over 18 så får ikke sett det Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Gud, piercingpreik igjen? Hvordan kan man være så interessert i noe så forstyggende? (cept øre) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Gud, piercingpreik igjen? Hvordan kan man være så interessert i noe så forstyggende? (cept øre)Søren, jeg glemte at skjønnhet er fullstendig objektivt, og at selv om man ikke liker noe så kan man ikke være interessert i det. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 pdd. er jo Prince Albert den mest populære intimpiercingen hos gutter. Må jo være en grunn til det (Stonemeister og Hellemyr, that is) Noen lever for smerte. Der har du grunnen. Det er helt utelukka for min del, jeg har sett piercinger gjennom hodet, og det var ikke spesielt pent. Står fortsatt ved at det er en jævlig smerte man skal igjennom for å gjennombore noe av det kjæreste man har. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Gud, piercingpreik igjen? Hvordan kan man være så interessert i noe så forstyggende? (cept øre)Søren, jeg glemte at skjønnhet er fullstendig objektivt, og at selv om man ikke liker noe så kan man ikke være interessert i det. Fair nuf og du skjønner det. Skjønner bare ikke at det kan snakkes så mye om det. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Det er helt utelukka for min del, jeg har sett piercinger gjennom hodet, og det var ikke spesielt pent. Står fortsatt ved at det er en jævlig smerte man skal igjennom for å gjennombore noe av det kjæreste man har.Gjennom hodet/urinveien er en Prince Albert. Latterlig populær. Og så har du frenum (forhuden) som kommer på en god andreplass, vil jeg påstå. Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 word Hvorfor snakker du som en som hører på hiphop og rap, men har masse rock og metall stuff i avataren og signaturen? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Smerte og smerte.Har faktisk fått høre fra flere at det er en "god" smerte eller at det ikke er vondt i det hele tatt. Den jeg tok i brystvorten var god-vond. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 word Hvorfor snakker du som en som hører på hiphop og rap, men har masse rock og metall stuff i avataren og signaturen? Hvorfor forbyr du å si word bare fordi du ikke liker det? Jeg forbyr herved melk. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Smerte og smerte.Har faktisk fått høre fra flere at det er en "god" smerte eller at det ikke er vondt i det hele tatt. Den jeg tok i brystvorten var god-vond. Samme her... Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Ja, akkurat. Vi reagerer forskjellig. Vi har ulik smerteterskel. Oh, glemte jeg å nevne at jeg ble kalt sadist fordi jeg så på noen pulling-bilder i tatto/piercing tråden? Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 word Hvorfor snakker du som en som hører på hiphop og rap, men har masse rock og metall stuff i avataren og signaturen? Hvorfor forbyr du å si word bare fordi du ikke liker det? Jeg forbyr herved melk. Jeg forbyr ingenting. Men fyren snakker som en fan av hiphop og rap, men liker rock og metall. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Jeg har lav smerteterskel. Skikkelig pingle. Skjønner ikke hvorfor jeg er så glad i piercinger og tatoveringer. Eller jo. Jeg elsker å ha dem, jeg bare hater å ta dem. xD Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Når jeg tok piercingen min så så hadde jeg skikkelig noia først. Holdt på å snu flere ganger på vei til studioet. Etterpå så skjønte jeg faen ikke hvorfor jeg har venta så lenge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg