Programvare Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Det er en maktkamp om hvem som kan hore mest i RPP ja. Hvem går av med seieren? Mannen med tskjorta og stolen? Eller karen i kjole? Stay Tuned! Beklager as, men jeg lo jævlig høyt akkurat nå :!: Gullkorn ftw! Endret 8. januar 2008 av Vintermåne Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg håper dypt og inderlig jeg har et bedre ry enn Kevin. ryktet er bedre, men du er like "berømt" Beryktet er kanskje ett bedre ord? hum? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Red alert in the thread. Vel, det er bra i det minste, Pai. Gullkorn ftw! Det var ikke bra en gang. >< edit: morsomt, ja, men ikke et gullkorn. Endret 8. januar 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Du vet like godt som meg at ingen av oss vil forlate tråden for å gjøre det vi burde gjøre, men heller fortsette å henge og poste her. Jeg har jo prøve i morgen, da. Og vet ikke om jeg får karakter i faget. Hmm.. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Korrekt det, Hyl0lz. Du var treg. Det er disrespectZ. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Bundy... Flott. Jeg tror jeg bare.. Flytter meg til VG-forumet eller noe sånt. Jeg håper dypt og inderlig jeg har et bedre ry enn Kevin.Vi snakket ikke om ry, men grad av berømmelse. Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Btw jeg kondolerer Eplefe. jeg husker navnet ditt:Pdu er hun med lassie og piercinger:P og noen syke hårfrisyrer av og til:D Syk hårfrisyre hele tiden, takk. Bare litt mindre syk når jeg glemmer å barbere meg. >_< *mislike* EDIT: Tomat-Ulf: Det har egentlig aldri vært et mål. Jeg fikk førsteinnlegget, hadde jeg ikke savnet SO sånn hadde jeg nok latt det bli med den æren. vakke ment negativt:P er stilig på deg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Bah, finner ikke kabelen så jeg kan oppdatere rpp-samlinga mi >< Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hva med meg? Er jeg sånn. Ukjent? Bare noen få som husker nicket mitt? :-(EDIT: *oppmerksomhetshore* Til nå har du mest innlegg i DNF, så du blir nok "forumkjendis" om du fortsetter. Good luck. DNF? Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Red alert in the thread.Vel, det er bra i det minste, Pai. Gullkorn ftw! Det var ikke bra en gang. >< edit: morsomt, ja, men ikke et gullkorn. Ditt, ditt, fe-eple! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Du var treg. Det er disrespectZ. Ehm, skal vi se... unnskyldning som fortsatt gir meg respekt, Ehm... jeg ser på en forumjente kle av seg på cam. ;--D Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 dust" er personangrep og brudd på retningslinjene da Nå ser jo alle hvor dustete du er, da. Zeph.. er det ille å kalle typen sin for dust i offentlig sammenheng her på forumet? Kanskje for han, men det plagar ikkje meg. For å kunne kalle nokon dust må du vere i lag med vedkommande, ha eit nært, personleg forhold, være følelsemessig knytta eller så må du vere moderator. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 DNF? hva er navnet på tråden du poster i nå? legg sammen 2 og 2 Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Du var treg. Det er disrespectZ. Ehm, skal vi se... unnskyldning som fortsatt gir meg respekt, Ehm... jeg ser på en forumjente kle av seg på cam. ;--D Hum, trodde Hylo var en kar? =/ Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Fyda så fort denne tråden går framover, å få med seg alt er jo håplaust. Eg ser Ueland vaker over tråden med sitt raude nick her inne, passe på folkens. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Kanskje for han, men det plagar ikkje meg. For å kunne kalle nokon dust må du vere i lag med vedkommande, ha eit nært, personleg forhold, være følelsemessig knytta eller så må du vere moderator. Hah! Du er min nye favorittmoderator. In your face, NgZ! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Ehm, skal vi se... unnskyldning som fortsatt gir meg respekt, Ehm... jeg ser på en forumjente kle av seg på cam. ;--DRezpeCtZ. 1 intarweb 4 u. Capture, lol? Endret 8. januar 2008 av Hylo Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Du var treg. Det er disrespectZ. Ehm, skal vi se... unnskyldning som fortsatt gir meg respekt, Ehm... jeg ser på en forumjente kle av seg på cam. ;--D Hum, trodde Hylo var en kar? =/ Men han teller ikke. Jeg har to øyne av en grunn. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg fant, jeg fant ^^ Var forlagt med julekakene, ja ja Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Red alert in the thread.Vel, det er bra i det minste, Pai. Gullkorn ftw! Det var ikke bra en gang. >< edit: morsomt, ja, men ikke et gullkorn. Når har jeg sagt at det var ett gullkorn Den quoten tror jeg du skapte selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg