chokke Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Har dere fått Eplefe sur? Er du sur? Nei. Du virker sur, er du sikker? Ja, jeg er ikke sur. Nå er du ihvertfall sur "#%/(= Joda. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 De prøver, tydeligvis. Sinte damen Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Heisann forum venner, skjer? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Heisann forum venner, skjer? Vi prøver å grille Eplefe, men vi feiler, tydeligvis. Sigh, aim bård. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Her skjer det minimalt, sitter og sminker leopardmønster i ansiktet \o/ (Jeg kjeder meg, mao.) Lenke til kommentar
Addan Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) jeje... percing i fitta er sikkert digg det. Nææt Endret 1. februar 2008 av Addan Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Omfg. Fjortiss. Det er pent, fremmer seksuell nytelse. Ti sekunders smerte er verdt det. Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 fremmer seksuell nytelse. Gjør det? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 fremmer seksuell nytelse. Gjør det? Trodde at det skulle være det motsatte. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Spørs helt på hvor du plasserer den Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 De prøver, tydeligvis. Såså, ro deg ned vennen *pat* Lenke til kommentar
Addan Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Omfg. Fjortiss. Det er pent, fremmer seksuell nytelse. Ti sekunders smerte er verdt det. så du inrømmer det ? ooh.. i knew it Endret 1. februar 2008 av Addan Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Trodde "alle" hadde hørt en eller annen historie om en som har måtte ta ut piercing fordi hu merka det for godt når hun gikk jeg. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 så du inrømmer det ? ooh.. i new it Innrømmer at det gjør vondt? Alvorlig talt, jeg presser en nål igjennom hud og alt annet som er i veien, selvsagt gjør det vondt. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor *ignorere det jeg skjønte han mente* Hva nyet du forresten? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Trodde "alle" hadde hørt en eller annen historie om en som har måtte ta ut piercing fordi hu merka det for godt når hun gikk jeg. Sykling må være et sant lite helvete. Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Spørs helt på hvor du plasserer den Funker det hoss menn også? Alså i kølla og ikke i anus. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 en skrivefeil ok ? har fixa nå Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Trodde "alle" hadde hørt en eller annen historie om en som har måtte ta ut piercing fordi hu merka det for godt når hun gikk jeg. Sykling må være et sant lite helvete. Eller akkurat det motsatte av helvetet. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Spørs helt på hvor du plasserer den Funker det hoss menn også? Alså i kølla og ikke i anus. dææm det må jo bare gjøre jævlig vondt da Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Spørs helt på hvor du plasserer den Funker det hoss menn også? Alså i kølla og ikke i anus.Kommer an på. Regner med det er ganske individuelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg