Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

En annen ting man ikke lærer henger direkte sammen er integrasjon og derivasjon! Scheisse som jeg fikk bakoversveis når jeg fikk den slengt i trynet. Alltid like artig når det går et lys opp for en om at "åja, det er slik det henger sammen!"

:yes:

Hæ? Da er faenmeg læreplanen for r1 mye forandret. Det første vi lærer er jo at det heter å "antiderivere" :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hm, det er jo ganske fundamentalt også da (kalles jo integralkalkylens fundamentalteorem, tross alt).^^

Nettopp :hmm:

Uansett, skjønte ikke at dette hang sammen før i 3MX selv om man introduseres for det tidligere. Men nå introduseres man også for substitusjon og sånn-annen-greie-jeg-ikke-husker-navnet-på.

Fuck deg hjerne. Fuck deg!

Lenke til kommentar

Jeg tenker på døden om våren

om høsten på liv som skal oppstå igjen

-om sommeren tenker jeg ikke

da lever jeg bare i den.

Jeg lengter mot varmen hver vinter

I ruskete frostvær og tele

-om sommeren lengter jeg ikke

da er jeg en del av det hele..

:love:

Lenke til kommentar
Hm, det er jo ganske fundamentalt også da (kalles jo integralkalkylens fundamentalteorem, tross alt).^^

Nettopp :hmm:

Uansett, skjønte ikke at dette hang sammen før i 3MX selv om man introduseres for det tidligere. Men nå introduseres man også for substitusjon og sånn-annen-greie-jeg-ikke-husker-navnet-på.

Fuck deg hjerne. Fuck deg!

Delvis integrasjon, kanskje. Og numeriske metoder. Ganske kult når man lærer seg det, da!

Lenke til kommentar
Herregud å dyrt det er med mobiler! Gidder ikke å betale 3-4 tusen for en dings som slutter å virke etter 2 månder.

Jeg savner 6510en min :\

Hva med å få den reparert? 2 års reklamasjonsrett.

Med mindre du har herpa den selv da.

Ja, det kommer contact service når jeg slå den på for litt siden, nå kommer det ingenting.

Men telefonene er vel ca 8 år gammel.

Lenke til kommentar

Har nok sett de fleste..vi hadde youtube-vorspiel hver dag i jula med syke tv show.

Så tilogmed et show der damer konkurrerte om å få det til å gå for en naken fyr oppå ei glassplate, mens de lå under og lata som de ga blowjob. Kjempestort publikum og alle var damer. Snodige greier. Tissen var sensurert med mosaikk. Men damene var jo topless, da.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...