Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Sett første episode nå. Eller faktisk ikke, sett "Pilot", som er 1,5 time lang. NÅ er det tid for Ep 1. Denne "filmen" før serien ga veldig mersmak. Creepy shit til de grader.

Utvilsomt.

 

Husker jeg rett så var han som spiller Bob originalt blomstermannen, ikke skuespiller. Historien skulle visstnok være ganske annerledes. Ikke så mye jeg kan si uten å ødelegge morroa for deg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hele serien er tvers igjennom creepy. Spesiellt når man lærer de forskjellige folkene i byen å kjenne. Folk som er et vanlig småby kjærestepar som egentlig er helt freaky og typen er redneck og wifebeater. Og den utrolig forføreriske Audrey Horne..*slafs*

Og at alle har veldig mørke hemmeligheter innerst inne.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Nedoverski>>bortoverski. Twintip i ordentlig løssnø <3

 

De av dere her i DNFK som ikke har sett Engelen med Margreth Olin (og er gamle nok til å se den...), se den. ASAP! Den er helt sykt bra. Jeg kan ikke beskrive den. Den var fantastisk. Jeg lo, gråt, ble kvalm, trist, sint, glad, i det hele tatt... FOR EN FILM! Dere MÅ se den. Wow.

Lenke til kommentar
Nedoverski>>bortoverski. Twintip i ordentlig løssnø <3

 

De av dere her i DNFK som ikke har sett Engelen med Margreth Olin (og er gamle nok til å se den...), se den. ASAP! Den er helt sykt bra. Jeg kan ikke beskrive den. Den var fantastisk. Jeg lo, gråt, ble kvalm, trist, sint, glad, i det hele tatt... FOR EN FILM! Dere MÅ se den. Wow.

 

 

Kvinnfolk.... :p

Lenke til kommentar
I år skal jeg kjøpe TwinTips hvertfall...har ikke stått i bakken ordentlig på åresvis :(

Ditto. Enten twintip eller snow blades, får se litt hva som skjer. Har brett, men det er ikke noe for meg:P Får rett og slett ikke balanse på hverken snow- eller skateboard. Blades derimot..<3

Lenke til kommentar
I år skal jeg kjøpe TwinTips hvertfall...har ikke stått i bakken ordentlig på åresvis :(

Ditto. Enten twintip eller snow blades, får se litt hva som skjer. Har brett, men det er ikke noe for meg:P Får rett og slett ikke balanse på hverken snow- eller skateboard. Blades derimot..<3

Snowblades er for fjortisser. Kjøp deg ordentlige ski i det minste.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...