K.. Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Der har vi deg også ja! Perfekt! Nå har vi jo til og med en ordentlig fysiker her Vi må starte et team når vi er ferdig utdanna. Alle har sine spesialfelt og og.. vi kan ta over VERDEN! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Vi må starte et team når vi er ferdig utdanna. Alle har sine spesialfelt og og.. vi kan ta over VERDEN! jeg kan kjøre gravemaskin, dumper og buldoser... teller det noe? Lenke til kommentar
.sere Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Mens dere snakker om fysikk... Hvoran er fy1 iforhold til fy2 på vgs? Vurder å ta det neste år, men i år er visst bare barnemat i forhold til neste år, og jeg syns det er vanskelig nok nå. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Det må jeg si! Heter du Knut du og? FAITH?!?! Jepp, trodde jeg var den eneste (bortsett fra Knewt) her i verden som ikke var 50+, finnes bare Jens'er, Stian'er, Lars'er og Kristian'er Koselig kveld, alene, twist, cola zero (!) og trance around the world Lenke til kommentar
GeO Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Der har vi deg også ja! Perfekt! Nå har vi jo til og med en ordentlig fysiker her Vi må starte et team når vi er ferdig utdanna. Alle har sine spesialfelt og og.. vi kan ta over VERDEN! Men i ... HYSJ da. Ikke her hvor folk hører oss, ffs! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Genialt! Det der så bare sykt ut. Spesielt det siste der. Man kan utvide det meste, utenom brusk og surface(usikker på surface,faktisk). Inkludert leppe, kinn, brystvorte og genital.så litt fancy ut Mhm, ser fancy ut. Tror dog mine skal få lov å beholde den størrelsen de er. Var vondt nok første gangen jeg tok dem. xD Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Mens dere snakker om fysikk... Hvoran er fy1 iforhold til fy2 på vgs? Vurder å ta det neste år, men i år er visst bare barnemat i forhold til neste år, og jeg syns det er vanskelig nok nå. Det finnes ingen som har hatt fysikk 2 på videregående ennå Lenke til kommentar
K.. Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 jeg kan kjøre gravemaskin, dumper og buldoser... teller det noe?Might come in handy. MEN HYSJ VI TRENGER EGENTLIG INGEN TIL.. noe som helst.. Mens dere snakker om fysikk... Hvoran er fy1 iforhold til fy2 på vgs? Vurder å ta det neste år, men i år er visst bare barnemat i forhold til neste år, og jeg syns det er vanskelig nok nå.Pewpew - du er i den nye reformen right? Navnebror! Men i ... HYSJ da. Ikke her hvor folk hører oss, ffs!... hva jeg sa ingenting ... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Eplefe har du sett diktet om Vincent Malloy? Animert av Tim burton, lest av Vincent Price Om den lille gutten som har så lyst å være tormented og haunted som Price, men som ikke får lov av mamman sin. Endret 1. februar 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Might come in handy. MEN HYSJ VI TRENGER EGENTLIG INGEN TIL.. noe som helst.. det som sies i FK blir i FK da... er en uskrevet regel Endret 1. februar 2008 av Espen pai Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Eplefe har du sett diktet om Vincent Malloy? Animert av Tim burton, lest av Vincent Price Om den lille gutten som har så lyst å være tormented og haunted som Price, men som ikke får lov av mamman sin. Neeei, men nå fikk jeg plutselig veldig, veldig lyst. Skal du se Sweeney Todd når den kommer til Norge? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Dette diktet er helt fantastisk, og så enormt bra lest av Price. Se filmen hos Youtube Price var en ekte king of horror. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 JAAAAAAAAAAAAAAAAA! JEG KLARTE THROUGH THE FIRE AND FLAMES PÅ FØKKINGS EXPERT! ÅÅÅÅÅÅÅH!!! Dere får bare unnskylde caps-spam, men faen. Jeg er bare jefflig glad. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Det må jeg si! Heter du Knut du og? FAITH?!?! Jepp, trodde jeg var den eneste (bortsett fra Knewt) her i verden som ikke var 50+, finnes bare Jens'er, Stian'er, Lars'er og Kristian'er Haehae. Jeg heter Torger (ja, uten i) og ca den eneste i Norge som ikke er døende. ^_^ Lenke til kommentar
.sere Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Knut Erik: Ja, uheldigvis. Fysikklassene i andre har alltid pleid å dra til Cern, men nå får vi ikke lengre lov til å betale selv for det, så poenget med å ta fy2 faller litt vekk, særlig hvis faget blir så håpløst vanskelig enkelte skal ha det til... Lenke til kommentar
K.. Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Les litt her:http://www.udir.no/templates/udir/TM_Lærep...mp;kmsid=171752 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 3FY er ikke veldig vanskelig. Jeg har en svært sterk femmer, og jeg jobber lite. Går opp til seks i vår. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Knut Erik: Ja, uheldigvis. Fysikklassene i andre har alltid pleid å dra til Cern, men nå får vi ikke lengre lov til å betale selv for det, så poenget med å ta fy2 faller litt vekk, særlig hvis faget blir så håpløst vanskelig enkelte skal ha det til... Vi (les: jeg og klassen min) fikk ikke dra til CERN selv om det ble foreslått av oss Og personlig som har 3FY nå, er ikke det så grusomt vanskelig om du har en realfagshjerne (ikke for å skryte, men folk er forskjellig). Det krever litt mer enn å lese en bok, ja, men det er faktisk ganske gøy å bli smart. Å vite at du vet noe veldig få i din omgangskrets vet. Eneste jeg vet fy2 kommer til å få som ikke 3FY har er slike ligninger med (lala)/dx^2 + (lalala)/dx + (lalalala) eller noe, ble bare nevnt av lærern i begynnelsen av året. Jeg fikk sterk 4, men det var lite jobbing og har problemer med å forstå strøm og induksjon generelt. Endret 1. februar 2008 av chokke Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Dette diktet er helt fantastisk, og så enormt bra lest av Price.Price var en ekte king of horror. Himmel, så fantastisk. Deiligste frysningene på lenge. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 jeg tror jeg kommer tilbake når jeg forstår noe isteden jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg