mushi Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Trygda kommer jo den 25 Da burde du hatt penger. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Bare noe sånn einstein greier. E=m2 os.v Det må ikke være alt for langt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Har ikke trygd. Har ikke noen ting akkurat nå. Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Bare noe sånn einstein greier. E=m2 os.vDet må ikke være alt for langt. HAHA. E=m2 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Bare noe sånn einstein greier. E=m2 os.vDet må ikke være alt for langt. Se denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...500&st=1160 Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Det var bare et eksempel Det betyr vel ikke noe? Endret 1. februar 2008 av Batnobbit Lenke til kommentar
mushi Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Har ikke trygd. Har ikke noen ting akkurat nå. Men hvordan får du betalt regninger`? Lenke til kommentar
GeO Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Bare noe sånn einstein greier. E=m2 os.vDet må ikke være alt for langt. Hva med dette? eiπ + 1 = 0 Kanskje verdens vakreste regnestykke. Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Det var bare et eksempel Det betyr vel ingen ting? Altså, Einstein kom vel fram til E=mc^2. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Det var bare et eksempel Det betyr vel ingen ting? E=mc2 er potensielle energien til ethvert legeme med masse. c er da lysfarten og m er massen i kilo. har jo E = mv2/sqrt(1-(v/c)2) som forøvrig er noe av samma greia, men jeg forstår ikke den helt da. Tror det er potensiell energi til et legeme i fart eller noe sånt? Aner som sagt ikke. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Bare noe sånn einstein greier. E=m2 os.vDet må ikke være alt for langt. Se denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...500&st=1160 Dancke Schön Edit: Det viser bare at stoe tenkere tenker likt Endret 1. februar 2008 av Batnobbit Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Har ikke trygd. Har ikke noen ting akkurat nå. Men hvordan får du betalt regninger`? Duuh, han har ingenting - ingen regninger heller.. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Duuh, han har ingenting - ingen regninger heller.. Er jo bare å la være å åpne dem, da blir de borte Lenke til kommentar
GeO Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Det var bare et eksempel Det betyr vel ingen ting? E=mc2 er potensielle energien til ethvert legeme med masse. c er da lysfarten og m er massen i kilo. har jo E = mv2/sqrt(1-(v/c)2) som forøvrig er noe av samma greia, men jeg forstår ikke den helt da. Tror det er potensiell energi til et legeme i fart eller noe sånt? Aner som sagt ikke. Sløyf den toerpotensen over brøkstreket, og du har relativistisk bevegelsesmengde Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Er jo bare å la være å åpne dem, da blir de borte Eller legge de i postkassa til naboen og si at du aldri fikk de Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Duuh, han har ingenting - ingen regninger heller.. Er jo bare å la være å åpne dem, da blir de borte Neida... Jeg bruker dem til å fyre opp med. Nei, seriøst. Jeg får ikke betalt en eneste regning nå. La dem bare sende det til inkasso. Jeg har får ikke betalt uansett hvor mye de maser akkurat nå. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Få sosialen til å hjelpe. De har ikke noe valg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Få sosialen til å hjelpe. De har ikke noe valg. Skal ned der på mandag. Skulle egentlig vært der i dag, men fattern sjenka meg i går så jeg var ikke helt i form. Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Jeg har 12k på konto, noen som vil ha? TO LATE! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Sløyf den toerpotensen over brøkstreket, og du har relativistisk bevegelsesmengde Jaja, skal ha om relativitetsteorien (3FY) neste uke, kun den letteste av de, men gleder meg. Fysikk er jo beste faget foran matematikk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg