Campin Carl Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 All hail Datasmurf https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...view=getnewpost *lagre på skrivebord* Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hva med meg? Er jeg sånn. Ukjent? Bare noen få som husker nicket mitt? :-(EDIT: *oppmerksomhetshore* Til nå har du mest innlegg i DNF, så du blir nok "forumkjendis" om du fortsetter. Good luck. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Btw jeg kondolerer Eplefe. jeg husker navnet ditt:Pdu er hun med lassie og piercinger:P og noen syke hårfrisyrer av og til:D Syk hårfrisyre hele tiden, takk. Bare litt mindre syk når jeg glemmer å barbere meg. >_< *mislike* EDIT: Tomat-Ulf: Det har egentlig aldri vært et mål. Jeg fikk førsteinnlegget, hadde jeg ikke savnet SO sånn hadde jeg nok latt det bli med den æren. Endret 8. januar 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hyggelig å høre at jeg er en "kjent" bruker her da. Stiger i gradene Så, så, Bin Laden er jo også kjent. all reklame er god reklame Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hmm. Jeg burde reise meg, finne kabelen til mobilen og overføre bilder og slikt til RPP. Har ikke posta der på alt for lenge (ifg. meg selv, dere andre syns sikkert at det ikke tar lang nok tid mellom hver post, og Vintermåne ser vel helst at jeg slutter å poste der sånn at han kan tittulere seg med King of RPP ;P ) Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hyggelig å høre at jeg er en "kjent" bruker her da. Stiger i gradene Så, så, Bin Laden er jo også kjent. Godt poeng. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Burde man legge seg, evt. lese til den forbaska gymprøven? Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Det er en maktkamp om hvem som kan hore mest i RPP ja. Hvem går av med seieren? Mannen med tskjorta og stolen? Eller karen i kjole? Stay Tuned! Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Er jo nesten ingen regler her, jo. Bare retningslinjene og nettetiketten. ^^"dust" er personangrep og brudd på retningslinjene da Eple: du er da en av de mest kjente "heromkring", på lik linje med L4r5 og bundy? Hmm... Hvor er L4r5 forresten? Ville trodd han hadde flyttet inn i denne tråden ASAP. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Vintermåne ser vel helst at jeg slutter å poste der sånn at han kan tittulere seg med King of RPP ;P ) det kan man ikke ha noe av Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Det er en maktkamp om hvem som kan hore mest i RPP ja. Hvem går av med seieren? Mannen med tskjorta og stolen? Eller karen i kjole? Stay Tuned! God underholdning er det uansett utfall! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hva med meg? Er jeg sånn. Ukjent? Bare noen få som husker nicket mitt? :-(EDIT: *oppmerksomhetshore* Til nå har du mest innlegg i DNF, så du blir nok "forumkjendis" om du fortsetter. Good luck. DNF? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Eple: du er da en av de mest kjente "heromkring", på lik linje med L4r5 og bundy? Bundy... Flott. Jeg tror jeg bare.. Flytter meg til VG-forumet eller noe sånt. Jeg håper dypt og inderlig jeg har et bedre ry enn Kevin. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Til nå har du mest innlegg i DNF, så du blir nok "forumkjendis" om du fortsetter. Good luck. Uansett er vi old-school. Vi tar det meste, Tomato. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) DNF? Oh please, noob. Korrekt det, Hyl0lz. Endret 8. januar 2008 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Burde man legge seg, evt. lese til den forbaska gymprøven? Du vet like godt som meg at ingen av oss vil forlate tråden for å gjøre det vi burde gjøre, men heller fortsette å henge og poste her. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hva med meg? Er jeg sånn. Ukjent? Bare noen få som husker nicket mitt? :-(EDIT: *oppmerksomhetshore* Til nå har du mest innlegg i DNF, så du blir nok "forumkjendis" om du fortsetter. Good luck. DNF? Den Nye Forumkafeén! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Til nå har du mest innlegg i DNF, så du blir nok "forumkjendis" om du fortsetter. Good luck. Uansett er vi old-school. Vi tar det meste, Tomato. Tomaten og Hylol. Du må være kjent før du før et nick av nicket ditt. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 dust" er personangrep og brudd på retningslinjene da Nå ser jo alle hvor dustete du er, da. Zeph.. er det ille å kalle typen sin for dust i offentlig sammenheng her på forumet? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg håper dypt og inderlig jeg har et bedre ry enn Kevin. ryktet er bedre, men du er like "berømt" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg