Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det noe som jeg hater, så er det faen meg vista!

fy faen altså, skulle ikke vært lov >.<

Skipper vista her i gården :fun:

Iknow, jeg også.

men en kompis har pc-en sin her, også har den vista!

satan.. *frustrert*

finner ikke nettverk, prøver å "opprette et nytt kontornettverk" elns, også finner jeg ikke den på vista!

ARRRGGHH

DEATH TO VISTA!

Lenke til kommentar
Jeg steriliserte Felix (katta mi) for rundt en uke siden. Vi lurer på om hu veterinæren har gjort noe feil, for katten har jo blitt helt spinnvill! Vi kaller han nå bare for 'den gale katta'. Han har fått lufta seg en god del og da roer han seg ned ganske mye. Men jeg har ikke sett han slik før. Ikke at han virker unormal, bare ikke sånn som vi er vant til, hehe. Og det virker som han har det bra, legger seg i senga til mamma og pappa og sover der, forskjellen er bare det at han holder pappa våken hele natta fordi Felix er så leken. Bare pappa beveger seg så går han til angrep. Vi har hatt mye moro med det, men kan bli litt slitsomt. :!:

Kjenn på ballene hans, er det noe der har de ikke gjort det riktig. Er det bare en hudklump med ett sår på er det riktig.

Har faktisk vært med på fem kastreringer. Morro å se de røske ut ballene :p

EDIT: de mannlige hormonene hans er ikke ute av kroppen før etter rundt en mnd og han er fortsatt fertil nå.

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Hei Yvonne2! HVordan går det?

Jo, takk, bare bra med meg. Endelig fredag! I morgen er det (forsinka) julebord. :D Skal bare kose meg og slappe av i helgen. ;) Hva med deg?

Jeg skal en liten tur opp på treningssenteret. forutenom det skal jeg sitte inne og se på film og spille data. Kanskje en liten tur til byen i morgen, pluss de vanlige turene med hunnen. Ordentlig slappe av-helg <3

Lenke til kommentar
Er det noe som jeg hater, så er det faen meg vista!

fy faen altså, skulle ikke vært lov >.<

Skipper vista her i gården :fun:

Iknow, jeg også.

men en kompis har pc-en sin her, også har den vista!

satan.. *frustrert*

finner ikke nettverk, prøver å "opprette et nytt kontornettverk" elns, også finner jeg ikke den på vista!

ARRRGGHH

DEATH TO VISTA!

PEBCAK!

Kjør nettverksveiviseren på din egen pc, velg å lage en cd for annet operativsystem til slutt, kjør denne på vistamaskina.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Nå hvor er du bor/er hen da?

Jeg kan da alltids ta med litt ekstra øl (tviler på at bruttern merker det)

Bor på sem.

Mushi: Ga 2267 totalt, men fikk litt rabatt + at det var rabatt hvis man hadde 2 eller flere. Men uansett, lei nok utgift når alt annet kommer på en gang også.

Var grei pris :)

Og det er ikke en lei utgift! Det er noe som hører med det ansvaret det er å ha en katt. Har man ikke råd til å få kastrert katten, burde man heller ikke hatt den. Flott at du gjør det for kattene dine, er altfor få som gjør det! :)

Billigste jeg har fått kastrering var 2 hannkatter og en hukatt for 1300 kr tilsammen :wee: DET kaller jeg rabatt!

Lenke til kommentar
Kjenn på ballene hans, er det noe der har de ikke gjort det riktig. Er det bare en hudklump med ett sår på er det riktig.

Har faktisk vært med på fem kastreringer. Morro å se de røske ut ballene :p

EDIT: de mannlige hormonene hans er ikke ute av kroppen før etter rundt en mnd og han er fortsatt fertil nå.

Ja, jeg vet det og jeg vet at han ikke har baller. Det var ikke vanskelig å skjønne slik han blødde og måten han svaitet på rett etter veterinæren, stakkars. Men han er mye villere nå enn han noen gang har vært. Regner med at han roer seg ned litt. ;)

Jeg skal en liten tur opp på treningssenteret. forutenom det skal jeg sitte inne og se på film og spille data. Kanskje en liten tur til byen i morgen, pluss de vanlige turene med hunnen. Ordentlig slappe av-helg <3

Så deilig da. :) Jeg skal se film selv jeg, samt sesong 2 av Bones som jeg fikk sendt gratis hjem i posten av bokklubben. ;)

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar
Og det er ikke en lei utgift! Det er noe som hører med det ansvaret det er å ha en katt. Har man ikke råd til å få kastrert katten, burde man heller ikke hatt den. Flott at du gjør det for kattene dine, er altfor få som gjør det! :)

Billigste jeg har fått kastrering var 2 hannkatter og en hukatt for 1300 kr tilsammen :wee: DET kaller jeg rabatt!

Fullt klar over det. Har ikke noe problem med å ha utgifter med de. men hadde passa bedre om ikke huslån\strøm&nettleie osv kom samtidig^^ Det går seg til.

Lenke til kommentar
Fullt klar over det. Har ikke noe problem med å ha utgifter med de. men hadde passa bedre om ikke huslån\strøm&nettleie osv kom samtidig^^ Det går seg til.

Her kom forsikring av hus, dyr, bilx2 og inbo samtidig som strøm og lån. Hehe. Bra jeg fikk litt penger til jul.

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...