Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Foo Fighters-billettene er ankommet heimen og Metallica skal spille også! Herregud for en fin sommer dette skal bli.

Metallica+Maiden her(forhåpentligvis).

Skulle ønske jeg bodde i en større by, så hadde ikke konsert blitt så fuckings dyrt. 2500 spenn blir det for metallica-konserten alene :/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fordi da var de sånne søte små sekstenåringer og jeg var fjorten år (ble femten det året) og jeg likte dem. Det er mer på vane enn noe annet. Med en gang jeg hører de engelske sangene deres får jeg brekningsfølelse. Eller de nye, når jeg tenker meg om..

Han kan jo ikke synge.

Se filmen hos Youtube

Foo Fighters-billettene er ankommet heimen og Metallica skal spille også! Herregud for en fin sommer dette skal bli.

Usj, Foo Fighters irriterer meg. De støtter en organisasjon som påstår at HIV ikke har noe med AIDS å gjøre og gir advokatstøtte til foreldre som ikke vil gi barna sine HIV-medisiner.

Lenke til kommentar
Usj, Foo Fighters irriterer meg. De støtter en organisasjon som påstår at HIV ikke har noe med AIDS å gjøre og gir advokatstøtte til foreldre som ikke vil gi barna sine HIV-medisiner.
Kan jeg få kilde på det? Ikke at jeg betviler deg, ren nysgjerrighet.

Jeg må bort og hente p-pillene mine :(

Er den jenta der vokalisten i Tokio Hotel?!?
Hannkjønn. Han bare ser ikke sånn ut :)

Bill_Kaulitz-12544_263d.jpg

Lenke til kommentar

Jeg savner baneskolen jeg. Ingen bekymringer overhodet! Bare sitte å gjøre enkle oppgaver, friminutt hver time, storefri med lek og gøy. Eneste som kunne vært bedre med barneskolen var varm-mat istedenfor matpakke. Men ellers var jo skolen rene paradiset. *savne*

Idag har jeg fått en god treningsøkt. Måking til de grader. Er ikke alltid like artig å ha en femten meter lang oppkjørsel. ^^

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...