Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Føler med deg mushi, vi har en vaskemaskin som sentrifugerer når den vil og vi har åpnet den mang en gang full i vann. Men vi har heldigvis fått den i gang igjen da.

Jeg har vært til tannlegen idag. Det var ikke noe hyggelig. Sist jeg var der, borret jeg uten bedøvelse, så jeg ville ha det slik i dag også. Det tannlegen sa etterpå, var det at siste hullet jeg borret, var på overflaten på toppen av en tann. Dette hullet var ganske lang nede på tannen og helt nær en annen tann. Det var ti ganger så vondt som forrige gang. Jeje, ferdig med det.

Vi har lyst på en ny Miele-maskin siden den her har holdt i over tyve år, men det er så dyrt! Blir en brukt en på finn i mellomtiden til vi får skrapt sammen noen penger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
La en kommentar på et bilde av ho på facebook, som lærerne plutselig mente måtte taes opp på skolen :)
Protest! De har hverken lov eller anledning til å "straffe" deg for ting som skjer utenfor skolen. Noe som kom godt med etter en viss episode i rusetiden. :whistle:
Lenke til kommentar
Føler med deg mushi, vi har en vaskemaskin som sentrifugerer når den vil og vi har åpnet den mang en gang full i vann. Men vi har heldigvis fått den i gang igjen da.

Jeg har vært til tannlegen idag. Det var ikke noe hyggelig. Sist jeg var der, borret jeg uten bedøvelse, så jeg ville ha det slik i dag også. Det tannlegen sa etterpå, var det at siste hullet jeg borret, var på overflaten på toppen av en tann. Dette hullet var ganske lang nede på tannen og helt nær en annen tann. Det var ti ganger så vondt som forrige gang. Jeje, ferdig med det.

Vi har lyst på en ny Miele-maskin siden den her har holdt i over tyve år, men det er så dyrt! Blir en brukt en på finn i mellomtiden til vi får skrapt sammen noen penger.

Kom på en morsom ting når dere nevnte vaskemaskin, familien til en kamerat av meg har en vaskemaskin som sikkert er noen år gammel, og når den sentrifugerer så er den så skjev at hele huset rister litt. Når jeg var der så begynte jeg å lure på om det var en lastebil som kjørte forbi eller noe. Naboen dems hadde lurt i årevis på hva den ristingen var, før de til slutt fant ut at det var den skjeve vaskemaskinen til naboen.

Lenke til kommentar
Protest! De har hverken lov eller anledning til å "straffe" deg for ting som skjer utenfor skolen. Noe som kom godt med etter en viss episode i rusetiden. :whistle:

Det jeg også tror. Skal si det til rektor når jeg skal treffe han 0815 mandag.

Men trakkassering kan være straffbart generelt da?

Tar heller en dag suspensjon enn en politianmeldelse (Selv om jeg er 90% sikker på at det ikke går så langt).

Lenke til kommentar
Det jeg også tror. Skal si det til rektor når jeg skal treffe han 0815 mandag.

Men trakkassering kan være straffbart generelt da?

Tar heller en dag suspensjon enn en politianmeldelse (Selv om jeg er 90% sikker på at det ikke går så langt).

De truet oss med politianmeldelse hvis de ikke fikk "lov" å sette ned opførsels/ordenskarakteren vår. Vi sa "Bare anmeld oss du", vel vitende om at han allerede hadde ringt lennsmannskontoret og fått beskjed om at sånne saker vanligvis ble løst i konfliktrådet ved at de "skyldige" ba om unnskyldning og ryddet opp etter seg/erstattet ting. Det hadde vi allerede gjort.
Lenke til kommentar

Fordi da var de sånne søte små sekstenåringer og jeg var fjorten år (ble femten det året) og jeg likte dem. Det er mer på vane enn noe annet. Med en gang jeg hører de engelske sangene deres får jeg brekningsfølelse. Eller de nye, når jeg tenker meg om..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...