Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vannpumpa på vaskemaskinen har gått i stykker, så nå har den kidnappet alle klærne mine som ligger i ett basseng av vaskemiddel og skittent vann inni der. Må bære jævelen ut (veier nesten 120 kg) åpne den og finne ut hva faen jeg skal gjøre med de klissvåte halvvaska klærne mine.

Føler med deg mushi, vi har en vaskemaskin som sentrifugerer når den vil og vi har åpnet den mang en gang full i vann. Men vi har heldigvis fått den i gang igjen da.

Jeg har vært til tannlegen idag. Det var ikke noe hyggelig. Sist jeg var der, borret jeg uten bedøvelse, så jeg ville ha det slik i dag også. Det tannlegen sa etterpå, var det at siste hullet jeg borret, var på overflaten på toppen av en tann. Dette hullet var ganske lang nede på tannen og helt nær en annen tann. Det var ti ganger så vondt som forrige gang. Jeje, ferdig med det.

Lenke til kommentar
Jeg skal opp 6 i morra og gjøre ferdig hjemme examen, så jeg sier natta nå.

Natta :)

natta da :) lykke til :)

Takker. :) Endte opp på 7 sider, tror det går sånn passe. Blir nok en C tipper jeg, B hvis jeg er superheldig. Velvel, som dere vet så er det veldig deilig å være ferdig, nå skal jeg feire med noe mat og en film :D Og i tillegg så er det helg, så deilig :love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...