NgZ Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Wee! Det snør! Og jeg har forsovet meg igjenn.. I dag skal jeg legge meg før midnatt. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Wee! Det snør! Og jeg har forsovet meg igjenn.. I dag skal jeg legge meg før midnatt. tror ikke du klarer det Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Hmm. Lurer på om jeg skal ta med meg laptopen min hjem Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Hmm. Lurer på om jeg skal ta med meg laptopen min hjem noen grunn til og ikke gjøre det? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Sove bort helga langt unna maskiner og pes. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Sove bort helga langt unna maskiner og pes. søvn er oppskrytt! Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 tror ikke du klarer det Ikke jeg heller. xD Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 lurer på om jeg skal ta med meg accelerated c++ boka på bussen Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 tror ikke du klarer det Ikke jeg heller. xD men er verdt ett forsøk da... men sett deg mål som kan nåes da Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 men er verdt ett forsøk da... men sett deg mål som kan nåes da Åtte timers søvn og opp klokka ni? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Åtte timers søvn og opp klokka ni? hmm... 7 timer burde holde lenge Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 neh.. trenger minst en åttetimers nå. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Dro nå, snakkes i kveld allesammen *kosepå* Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Vannpumpa på vaskemaskinen har gått i stykker, så nå har den kidnappet alle klærne mine som ligger i ett basseng av vaskemiddel og skittent vann inni der. Må bære jævelen ut (veier nesten 120 kg) åpne den og finne ut hva faen jeg skal gjøre med de klissvåte halvvaska klærne mine. Føler med deg mushi, vi har en vaskemaskin som sentrifugerer når den vil og vi har åpnet den mang en gang full i vann. Men vi har heldigvis fått den i gang igjen da. Jeg har vært til tannlegen idag. Det var ikke noe hyggelig. Sist jeg var der, borret jeg uten bedøvelse, så jeg ville ha det slik i dag også. Det tannlegen sa etterpå, var det at siste hullet jeg borret, var på overflaten på toppen av en tann. Dette hullet var ganske lang nede på tannen og helt nær en annen tann. Det var ti ganger så vondt som forrige gang. Jeje, ferdig med det. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Jeg skal opp 6 i morra og gjøre ferdig hjemme examen, så jeg sier natta nå. Natta natta da lykke til Takker. Endte opp på 7 sider, tror det går sånn passe. Blir nok en C tipper jeg, B hvis jeg er superheldig. Velvel, som dere vet så er det veldig deilig å være ferdig, nå skal jeg feire med noe mat og en film Og i tillegg så er det helg, så deilig Lenke til kommentar
Licht Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Wee! Det snør! Og jeg har forsovet meg igjenn.. I dag skal jeg legge meg før midnatt. I dag er det jo fredag. :| Gjør det heller på søndag. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Jess, da er jeg hjemme etter å ha blitt suspendert ut dagen fra skolen Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 I dag er det jo fredag. :| Gjør det heller på søndag.I work shifts. Weekends has lost all mening. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Jess, da er jeg hjemme etter å ha blitt suspendert ut dagen fra skolen hvorfor? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Jess, da er jeg hjemme etter å ha blitt suspendert ut dagen fra skolen ække bra å mobbe lærere vett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg