Sirslask Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Tråden er død *poke med pinne* Endret 1. februar 2008 av Mikkel Slask Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Jeg liker virkelig ikke Brad Pitt. Folk kan nevne 12 Monkeys og Fight Club så mye de vil. Jeg liker ikke fyren. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Det er bare noe du sier. Egentlig tømmer du kjønnssaftene dine over skjermen hver gang du ser ham. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Det går ikke ann å ikke like Brad Pitt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 ewwww... nice armpit *puke* Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Jo, etter Troy er det ikke noe problem. Endret 1. februar 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Det går ikke ann å ikke like Brad Pitt. nå liker jeg ikke jenter lengere Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Correct you are, Brad Pitt er mann med stor M, A og N og N. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 kjedelig på jobb Kjedelig på skole. men har 315kr i timet atm! Hjem til skien, har ikke sett sola på 3-4 uker og jeg er lei av Rjukan hva gjør du egentlig på Rjukan? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 nå liker jeg ikke jenter lengere WOOOOOOOOT! Slasken er syk, vi trenger litt kvinnfolk for å fikse han.. Føler du deg bedre? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 hva gjør du egentlig på Rjukan? Fapper, troller på forum, fester, bruker narkotika, går naken rundt i leiligheten min med åpene vinduer.. Jeg går på skole her, fikk ikke plass i Skien så jeg måtte flytte hit. Enten det eller gå skogbruk på Søve Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Slasken er syk, vi trenger litt kvinnfolk for å fikse han.. Føler du deg bedre? Hvem er det? oO Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 WOOOOOOOOT! Slasken er syk, vi trenger litt kvinnfolk for å fikse han.. Føler du deg bedre? Takk, går litt bedre nå i allefall. Trenger noen piller Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Jeg går på skole her, fikk ikke plass i Skien så jeg måtte flytte hit. Enten det eller gå skogbruk på Søve Da skjønner jeg valget ditt. Gikk selv et år på søve Endret 1. februar 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Hvem er det? oODUh no..random bilde jeg fant på pc'en Takk, går litt bedre nå i allefall. Trenger noen piller *rope på pillemannen* Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Hallo, jeg er på skolen. Hva skjer? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Jeg fikk fri grunnet forkjølelse. Måtte krangle men gikk bra. Sitter på diskusjon.no og sjekker innom mange tråder. Hva skjer på skolen? Endret 1. februar 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Da skjønner jeg valget ditt. Gikk selv et år på søve Har en venn som går på Søve, han sier det er greit der men jeg vet ikke Lenke til kommentar
mushi Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Vannpumpa på vaskemaskinen har gått i stykker, så nå har den kidnappet alle klærne mine som ligger i ett basseng av vaskemiddel og skittent vann inni der. Må bære jævelen ut (veier nesten 120 kg) åpne den og finne ut hva faen jeg skal gjøre med de klissvåte halvvaska klærne mine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg