Demantios Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Sendestyrke 160mW og standard antenne det er da ikke helt lovlig Er det ikke? ;o Jaja, ingen finner vel det ut? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 who cares liksom...så lenge det er til privat bruk så Lenke til kommentar
j-- Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Sendestyrke 160mW og standard antenne DD-WRT, formoder jeg? Kjører ikke mitt utstyr hardere enn 80mW, men det holder til å streame 720p to etasjer opp i huset hjemme Hmm, en post igjen, så har jeg et rundt postcount-tall. =/ Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Sendestyrke 160mW og standard antenne DD-WRT, formoder jeg? Kjører ikke mitt utstyr hardere enn 80mW, men det holder til å streame 720p to etasjer opp i huset hjemme Hmm, en post igjen, så har jeg et rundt postcount-tall. =/ Er dd-wrt ja gitt. Står ikke anbefalt over 100mW men.. Jeg synes det er gøy. Sende slemme beskjeder i SSID'en Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 who cares liksom...så lenge det er til privat bruk så Det kan jo ødelegge sendingene til andre nett/bluetooth i nærheten. Lenke til kommentar
Play dead Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 kjedelig på jobb Kjedelig på skole. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 who cares liksom...så lenge det er til privat bruk så Det kan jo ødelegge sendingene til andre nett/bluetooth i nærheten. Jeg er viktigere enn dem uansett Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Er dd-wrt ja gitt. Står ikke anbefalt over 100mW men.. Jeg synes det er gøy. Sende slemme beskjeder i SSID'en Du er hardcore nei får begynne å pakke ned klær og rydde litt nå Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 who cares liksom...så lenge det er til privat bruk så Det kan jo ødelegge sendingene til andre nett/bluetooth i nærheten. Da får de skru opp sine sendere da Så får vi en opprustning, og så dør vi alle av kreft! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Du er hardcore nei får begynne å pakke ned klær og rydde litt nå HE'S SO INTENSE AND EXTREME :--D Hvor skal du, slasken? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 What to do, what to do... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Det kan jo ødelegge sendingene til andre nett/bluetooth i nærheten.Pff..formaliteter Faen jeg er sulten. jeg lurer på om jeg skal steike meg vafler, damit, har ikke laget vaffel på sånn..mange mange år. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 HE'S SO INTENSE AND EXTREME :--D Hvor skal du, slasken? Hjem til skien, har ikke sett sola på 3-4 uker og jeg er lei av Rjukan Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Hjem til skien, har ikke sett sola på 3-4 uker og jeg er lei av Rjukan Nei er vel ikke mye sol i den fjellsprekken nei xD Lenke til kommentar
Licht Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 FAGKRITISK DAG (buzzword for planleggingsdag, tror jeg) på universitetet i dag, og vi fikk ikke rom. Hvilket betyr at jeg har fri i dag. 8D What to do, what to do. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Nei er vel ikke mye sol i den fjellsprekken nei xD Heller lite på denne årstiden Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Merkelig smerte i venstre tommelfinger. Våkna med det. Skjønner ikke helt hva det er. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Merkelig smerte i venstre tommelfinger.Våkna med det. Skjønner ikke helt hva det er. Den har lekt buttplug inatt Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Merkelig smerte i venstre tommelfinger.Våkna med det. Skjønner ikke helt hva det er. Jeg har merklig smerte i baken Ikke lukt på den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg