Programvare Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Mhm. Nydelige øyne. Døh. Oi. Der kalte jeg deg nesten dust. Hadde det vært lov, mon tro? Vi prøver. Dust! Rapportert igjen I r s0 ev0lz Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg trodde faktisk at jeg var ganske ukjent her på forumet, bortsett fra i RPP og Metal-tråden. Eller hvordan er det med meg egentlig? Jeg tror de fleste har fått med seg hvem du er. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Har du savnet endeløs spam, tre linjer lange setninger, kommafeil og offtopic? Jeg trodde faktisk at jeg var ganske ukjent her på forumet, bortsett fra i RPP og Metal-tråden. Eller hvordan er det med meg egentlig? Jeg kjenner deg vertfall igjen, vet ikke hvor jeg har sett mest til deg, men det må vell bli i RPP og ot-baren. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Mhm. Nydelige øyne. Døh. Oi. Der kalte jeg deg nesten dust. Hadde det vært lov, mon tro? Vi prøver. Dust! De er nydelige. Så det så. Og du får ikke lov å kalle meg dust. Så det så. Du fikk ihvertfall ikke lov i SO6. Heldigvis. ^^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 _Magnus_, fullstendig klar over det.Jeg tror jeg er avhengig allerede. Slike poster som den der er et godt tegn på at jeg er det. Flott start på skoleåret gitt Kanskje du burde be om daglig utestegning mellom 24.00-08.00? ^^ Tror ikke jeg hadde klart å leve med det. Oi, jeg fant nettopp ut at en gang i løpet av kvelden har jeg laget en snarvei på desktopen min som sender meg direkte til siste innlegg i denne tråden. Har jeg ikke merka engang. Skummelt :O Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hyggelig å høre at jeg er en "kjent" bruker her da. Stiger i gradene Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Rapportert igjen I r s0 ev0lz Voldsomt som du skulle plage moderatorene i dag, da. xD De er nydelige. Så det så. Og du får ikke lov å kalle meg dust. Så det så. Du fikk ihvertfall ikke lov i SO6. Heldigvis. ^^ Dette er ikke SO, såååå... ^^ Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hyggelig å høre at jeg er en "kjent" bruker her da. Stiger i gradene Hehe, ja. Hva med meg? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Rapportert igjen I r s0 ev0lz Voldsomt som du skulle plage moderatorene i dag, da. xD Får nok snart en PM fra Dotten med følgende: "Nå får du slutte å rapportere alt som blir skrevet i Forumkaféen, ellers blir du permbanna!" Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Har du savnet endeløs spam, tre linjer lange setninger, kommafeil og offtopic? ja... du får mine innlegg til og se bra ut... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Hva med meg? Er jeg sånn. Ukjent? Bare noen få som husker nicket mitt? :-( EDIT: *oppmerksomhetshore* Endret 8. januar 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Får nok snart en PM fra Dotten med følgende: "Nå får du slutte å rapportere alt som blir skrevet i Forumkaféen, ellers blir du permbanna!" Han heter ikke Dotten. Det er Superdotten. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Dette er ikke SO, såååå... ^^Du tror de er snillere med modereringen her? Bare vent til ex-Marley stikker innom. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Du tror de er snillere med modereringen her? Bare vent til ex-Marley stikker innom. Er jo nesten ingen regler her, jo. Bare retningslinjene og nettetiketten. ^^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Se der ja, da har jeg alt jeg trenger i siggen min. Linker til sanger jeg syns er perfekte (godt gjennomtenkt og med forklaring og stæsj), last.fm-profilen min, dA-profilen min, sida mi, bloggen min, armory for druiden, roguen og locken min, samt en link til siste innlegg i forumkaféen. edit: Eplefe, du er uglemmelig Endret 8. januar 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hva med meg? Er jeg sånn. Ukjent? Bare noen få som husker nicket mitt? :-(EDIT: *oppmerksomhetshore* Tror nok du er veldig kjent. Du var en av de første jeg la merke til her på forumet. Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Btw jeg kondolerer Eplefe. jeg husker navnet ditt:P du er hun med lassie og piercinger:P og noen syke hårfrisyrer av og til:D Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Får nok snart en PM fra Dotten med følgende: "Nå får du slutte å rapportere alt som blir skrevet i Forumkaféen, ellers blir du permbanna!" Folk har faktisk blitt tilsnakka for overdreven rapportering, så du må berre passe deg. Endret 8. januar 2008 av Zeph Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hyggelig å høre at jeg er en "kjent" bruker her da. Stiger i gradene Så, så, Bin Laden er jo også kjent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg