Datasmurf Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Bah. Klarte å miste barbermaskina da jeg barberte nakken og skuldrene i sted og nå er den i tusen knas og faenskap. *plukke deler og irritere seg over å måtte kjøpe ny da den gamle bare var 7 år gammel* Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 God morgen.... Skole og skole.. powerpoint er kjedelig. ^^ og jeg må lære meg å bruke "logg ut" knappen. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 wee! jeg er likt hei ida også skjer i dag da alle sammen? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) skjer i dag da alle sammen? Prøver å finne sida man kan sjekke hvor rask linje man kan få hjem til seg. Tror vi har 4 stykk, hadde vært godt med en dedikert til servergreier deraa? Endret 1. februar 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 hva betaler du i måneden for det der? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Bah. Jeg må kjøpe ny hårfjerningsmaskin. Noen som har noen å anbefale? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 for hva? linjene inn... sitter på jobb btw Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Fibernett kan ikke få det her men om jeg samler sammen 20 stykker på feltet som vil ha, så legger de Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 for hva? linjene inn... sitter på jobb btw Har bare trafikk på én foreløpig, så koster bare 399/mnd ellerno. Men tar ibruk en til om det er mulig Fibernett Hmm, fibernett er nydlig det, men det er sårbart Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) oh, sålenge det ikke er sånn der nextgentel så.. lyse <3 Pepsico: Sårbart? Endret 1. februar 2008 av Kexxy er sexxy! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Fiber er vel ikke så mye mer sårbart en kobber? Eneste jeg kan se for meg er at det tåler mindre knekker, men den ligger jo alt i bakken, så det er jo ikke et problem. Eller er det noe jeg ikke har fått med meg? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 jaa.. hvis du ikke river ut kabelen og får sånn der fiberting på deg så. men da er du ganske ille ute uansett. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Pepsico: Sårbart? Fiber er vel ikke så mye mer sårbart en kobber? Eneste jeg kan se for meg er at det tåler mindre knekker, men den ligger jo alt i bakken, så det er jo ikke et problem. Eller er det noe jeg ikke har fått med meg? Om det skjer feil på sentralene i Oslo eller knekk mellom der og her (156km) mister vi fibernettet her. Kobberet har bedre infrastruktut med backuplinjer og omrouting. Nettopp fordi det er mer utbredt jaa.. hvis du ikke river ut kabelen og får sånn der fiberting på deg så. men da er du ganske ille ute uansett. Fiberting? Er ikke farlig å rive ut fiberkabler, går ikke syre mellom dem heller Lenke til kommentar
j-- Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Pepsico: Sårbart? Fiber er vel ikke så mye mer sårbart en kobber? Eneste jeg kan se for meg er at det tåler mindre knekker, men den ligger jo alt i bakken, så det er jo ikke et problem. Eller er det noe jeg ikke har fått med meg? Om det skjer feil på sentralene i Oslo eller knekk mellom der og her (156km) mister vi fibernettet her. Kobberet har bedre infrastruktut med backuplinjer og omrouting. Nettopp fordi det er mer utbredt Men det er ikke en svakhet i fiber, det er heller en svakhet i infrastrukturen deres som ikke har full redundancy Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Men det er ikke en svakhet i fiber, det er heller en svakhet i infrastrukturen deres som ikke har full redundancy Jepp, var forsåvidt det jeg mente Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg