Demantios Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Har ikke sett den nei.. Men lurer på hva det er. Må mye energi til for å gjøre et kablet nettverk ustabilt Jeg spurte han faktisk, og han svare "x-files" :S Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Ungen i The Omen er så ond at lysene begynner å flimre eller slokne. Og da er du bra evol altså. Har prøvd det selv uten særlig hell. Endret 1. februar 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Woow, så ille er det ikke her da, men jeg slipper han ikke akkurat inn på server-rommet Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 HOREPOSTEI!! Bet meg skikkelig i tunga i går, også bet jeg meg i tunga på akkurat samme sted igjen nå. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Bah, her håpa jeg jeg klarte å sove til 11, så våkner jeg nå. Lysvåken og faenskap. Ja ja Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Makan til tøv..her våkner man og er lys våken allerede nå. Jeg må være syk =( Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Makan til tøv..her våkner man og er lys våken allerede nå. Jeg må være syk =( Er ikke det bare godt a Lenke til kommentar
j-- Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 "God" morgen, folkens. Jeg er overraskende trøtt i dag .____. Såå.. Hva skjer? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Skjer fint lite her gitt. Hiver i meg litt brus og sånt dera? Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 For et vaer. http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/01/31/525563.html Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Er ikke det bare godt a Hvis det kan føre til at en får en døgnrytme så ja, for jeg skal på dagvakter i helga. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Nja, ikke helt. Ble påkjørt (gikk helt fint både med biler og personer) i går, og hold også på å kjøre av veien. Så go'vær: neh =/ Sitter her på jobb, trøtt som en sokk, og prøver å se ut som om jeg gjør noe. tror jeg klarer det ganske bra Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Hvis det kan føre til at en får en døgnrytme så ja, for jeg skal på dagvakter i helga. Riktig døgnrytme er diggt. Min er faktisk ikke så verst. Sover fra 0130 - 0630 hver natt og ca en dag i uka sover jeg fra jeg kommer fra jobb til neste dag. Føler den er ganske optimal for meg prøver å se ut som om jeg gjør noe. tror jeg klarer det ganske bra Tell me how. Jeg loker alltid i startmenyen når det kommer folk. Det funker ikke så bra ;( Lenke til kommentar
j-- Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Tell me how. Jeg loker alltid i startmenyen når det kommer folk. Det funker ikke så bra ;( Ha oppe en remote desktop-tilkobling til serveren deres, med dhcp/dns/ad oppe. Så alt-tab for harde livet om noen kommer :---D Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Noen som synes jeg burde gå til skolen snart? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Noen som synes jeg burde gå til skolen snart? Nei, bli hjemme. Vi trenger flere som kan bemanne bensinstasjoner og dagligvarebutikker Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Tell me how. Jeg loker alltid i startmenyen når det kommer folk. Det funker ikke så bra ;( Ha oppe en remote desktop-tilkobling til serveren deres, med dhcp/dns/ad oppe. Så alt-tab for harde livet om noen kommer :---D Aha;D men gidder ikke remote^^ Kjekt med adminpack Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Noen som synes jeg burde gå til skolen snart? Nei, bli hjemme. Vi trenger flere som kan bemanne bensinstasjoner og dagligvarebutikker Helt enig! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Men vi trenger ikke fler arbeidsløse snyltere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg