Skagen Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Jeg har selv en framføring om globalisering og tungmetallforurensning i morgen. Er det om hvordan globalisering og forbruk bidrar til spredning av tungmetall, eller er det hvordan kjemisk industri i Vesten flytter produksjonen til fattige u-land fordi de har ingen eller lave rensekrav? Skrev nemlig en oppgave som ligner veldig på dette i fjor høst. Endret 1. februar 2008 av Skagen Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Er det om hvordan globalisering og forbruk bidrar til spredning av tungmetall, eller er det hvordan kjemisk industri i Vesten flytter produksjonen til fattige u-land fordi de har ingen eller lave rensekrav?Skrev nemlig en oppgave som ligner veldig på dette i fjor høst. Planen var vel egentlig å si litt om begge deler. Hvis du føler for å offentliggjøre noe, så er jeg lutter øre. Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Noen her i det hele tatt? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Mhm... Skal heldigvis ikke på skolen før i 12-tiden i morgen. Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Skal ikke på skolen jeg:D Men må våkne i 5.40 tiden (lokalt) har tennisturnering Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 GOD MORRA! Det var da som bare? Stod opp ei time for tidlig i dag. Sier litt om tilstanden min på morran. Klarer ikke lese av en klokke ordentlig før jeg hopper i dusjen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 GOD MORRA! Det var da som bare? Stod opp ei time for tidlig i dag. Sier litt om tilstanden min på morran. Klarer ikke lese av en klokke ordentlig før jeg hopper i dusjen. en time for tidlig? jeg har vært våken i en time allerede... Og slik er det hver eneste dag, bortsett fra torsdager som jeg kan sove til 06.30... Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Slemme, slemme, slemme mann! ingen kattebilde på side 1337 Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 god morgen, og dritt! nå er det mer snø ute enn det var i går når jeg brukte en halvtime på å måke alt det drittet der. nekt å måke nå før skolen Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 en time for tidlig? jeg har vært våken i en time allerede... wink.gif Og slik er det hver eneste dag, bortsett fra torsdager som jeg kan sove til 06.30... happy.gif Jeg kunne med god samvittighet sovet 1 time til ja dessverre. Og når man har en søvnsykdom er det mildt sagt deilig. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 PepsiCo kan du måke uttafor her for meg? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 PepsiCo kan du måke uttafor her for meg? Okei, hvis dere har remote snøskuffe så Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 VÅÅKNEEE OPP! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Olaf, du må vakne! Indianarane kjem! Endret 1. februar 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Nå er jeg trøtt, nå. Har aldri postet så tidlig. Forrige gang jeg postet på dette tidspunktet postet jeg så sent, om dere skjønner hva jeg mener. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Scary, hver gang en spesiell ansatt kommer inn på kontoret mitt så kødder nettet seg til for meg. Lyset til kabelen inn på switchen blir oransj og lokalnettet lagger noe voldsomt :S:S:S Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Det snør som et sant helvete her. Vi talas folka. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Snør noe voldsomt her og, store våte flak █ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Pepsi: Sett The Omen? Han er nok the spawn of SATAN. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg